صفحه اصلی / اقتصادی / جابجایی ۱ میلیون مسافر با هواپیما تا ۳ فروردین
جابجایی ۱ میلیون مسافر با هواپیما تا ۳ فروردین

جابجایی ۱ میلیون مسافر با هواپیما تا ۳ فروردین

کسب و کار نیوز- رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از جابجایی بیش از یک میلیون مسافر با ناوگان هوایی از ۲۴ اسفند تا روز سوم فروردین ماه خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمد محمدی بخش در حاشیه بازدید از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از جابجایی بیش از یک میلیون مسافر با ناوگان هوایی از ۲۴ اسفند زمان شروع طرح سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ تا روز سوم فروردین ماه خبر داد و اظهار کرد:‌ بیش از ۲۱۰ هزار مسافر از فرودگاه بین المللی امام خمینی با ۱۴۰۰ پرواز جابه جا شده اند.

وی با بیان این‌که روند رو به افزایشی نسبت به سال گذشته طی شده است،‌افزود: مجموعه اقدامات انجام شده در فرودگاه امام (ره) نشان از نظم و دقت دارد و حتی در بخش تخصیص ارز به مسافران با اتخاذ تدابیر مناسب از سوی مدیریت این مجموعه به شکلی روان و بدون مشکل در حال انجام است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری توجه به حوزه ایمنی را مهمترین مولفه صنعت هوانوردی کشور عنوان کرد و افزود: در گفت و گو چهره به چهره، مسافران از خدمات ارائه شده و نظم پروازها ابراز رضایتمندی کردند و این رضایتمندی در شرکت های هواپیمایی خارجی نیز از نظم موجود در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) مطرح شد.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.