صفحه اصلی / اسلایدر / کمبودی در قطعات لوازم یدکی خودرو‌های وارداتی در بازار نداریم
کمبودی در قطعات لوازم یدکی خودرو‌های وارداتی در بازار نداریم

کمبودی در قطعات لوازم یدکی خودرو‌های وارداتی در بازار نداریم

کسب و کار نیوز- سیداحمد حسینی گفت: در حال حاضر ما تا امروز در بازار لوازم یدکی خودرو کمبود قطعات نداشته‌ایم.

به گزارش کسب و کار نیوز ، سیداحمد حسینی، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین‎ آلات تهران گفت: در حال حاضر ما تا امروز در بازار لوازم یدکی خودرو کمبود قطعات برای خودروهای تولید داخل و یا وارداتی نداشته‌ایم. او در پاسخ به سوالی مبنی بر کمبود قطعه ب ای خودروهای چینی گفت: متاسفانه به دلیل کمبود عرضه این مشکل وجود دارد و در برخی از قطعات شاهد گرانی هم نسبت به برخی از قطعات خودروهای ژاپنی هستیم.

حسینی افزود: متاسفانه امروز در مبادی گمرکات کشور نظارتی بر واردات لوازم یدکی وجود ندارد، قطعه تقلبی با دریافت کد رهگیری و اخذ شناسه کالا وارد کشور می‌شود و ما هم به این موضوع معترض هستیم ولی متاسفانه برخوردی نمی‌شود.

او تصریح کرد: ما بارها اعلام کرده‌ایم که مشتریان حتما از فروشگاه‌های مجاز و کالای دارای شناسه کالا خریداری کنند؛ چرا که امروز متاسفانه از برندهای مشهور و معروف هم در بازار تقلب صورت می‌گیرد.

حسینی در پاسخ به سوالی مبنی بر افزایش قیمت لوازم یدکی برای امسال گفت: با تصمیم وزارتخانه‎ اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت تعرفه واردات لوازم یدکی از ۵.۵ درصد به ۵۱ درصد رسیده، بنابراین لوازم یدکی خودرو در سال جاری ۵۰ درصد گران می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند

به گزارش کسب و کار نیوز ، اداره راه و شهرسازی استان تهران اخیرا با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.