صفحه اصلی / اسلایدر / ارائه ۱۰۰درصدی خدمات مصوب وزارت کار در دولت هوشمند
ارائه ۱۰۰درصدی خدمات مصوب وزارت کار در دولت هوشمند

ارائه ۱۰۰درصدی خدمات مصوب وزارت کار در دولت هوشمند

کسب و کار نیوز- رییس مرکز فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال ۱۴۰۲ این وزارتخانه توانست ۱۰۰ درصد خدمات مصوب را در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه دهد.

به گزارش کسب و کار نیوز، نجف علی شهبازی، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پنجره ملی خدمات دولت هوشمند توانسته امکان ارائه خدمات الکترونیکی پرکاربرد سازمان‌های دولتی و دستگاه‌های اجرایی را با یک بار احراز هویت برای اقشار مختلف مردم فراهم کند.

وی افزود: حفظ محرمانگی اطلاعات خصوصی کاربران و بهبود امنیت از طریق احراز هویت‌های جدید مطابق با استانداردهای جهانی، ارتقای سیستم خدمات احراز هویت یکپارچه متناسب با تکنولوژی روز دنیا و ارتقای رضایت شهروندان به دلیل سهولت دسترسی به خدمات سامانه‌های دولتی و عمومی از اهداف پنجره ملی خدمات دولت هوشمند است.

شهبازی گفت: با ایجاد و راه‌اندازی درگاه یکپارچه خدمات وزارت متبوع به آدرس sso.mcls.gov.ir هم‌اکنون، ۱۰۰ درصد خدمات مصوب ستاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد و این وزارتخانه جز دستگاه‌های برتر در این زمینه قرار گرفت.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سیاست و برنامه‌ریزی دولت سیزدهم در راستای اتصال تمامی خدمات وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها به درگاه یکپارچه خدمات دولت هوشمند است، افزود: بر همین اساس مرکز فناوری اطلاعات وزارت تعاون در راستای سیاست یکپارچه‌سازی و تسهیل دریافت خدمات الکترونیکی و جلوگیری از سردرگمی متقاضیان دریافت خدمت، ۱۰۰ درصد خدمات مصوب خود را به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند (دولت من) نیز متصل نموده است.

وی گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی(کادر پنجره واحد خدمات) یا مراجعه به آدرس sso.mcls.gov.ir با یک‌بار احراز هویت و وارد شدن، به تمامی خدمات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته

به گزارش کسب و کار نیوز ، صندوق بین المللی پول در گزارش  منطقه ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.