صفحه اصلی / اسلایدر / بازگشت ۱۴۷ واحد مشکل‌دار استان تهران به چرخه تولید
بازگشت ۱۴۷ واحد مشکل‌دار استان تهران به چرخه تولید

بازگشت ۱۴۷ واحد مشکل‌دار استان تهران به چرخه تولید

کسب و کار نیوز- سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: ۱۴۷ واحد مشکل دار با رفع موانع تولید و شناسایی مسائل و حل آن، در یک سال گذشته به چرخه تولید برگشته اند.

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد آذرپناه در بازدید از دو واحد تولیدی (شرکت بهران آسانبر و شرکت ترانسفور ری) در شهرک صنعتی پرند اظهار داشت: نهضت شناسایی واحدهای مشکل دار را در استان تهران شروع کرده ایم در همین راستا واحدهایی که دارای مشکل هستند را شناسایی می کنیم و به رفع موانع آن هستیم.

وی ادامه داد: مسائل مشترکی از مشکلات برای واحدهای تولیدی وجود دارد که جمع بندی می کنیم و در شورای سیاستگذاری استان و کشورمطرح می کنیم تامورد تصمیم گیری استان و کشور برای رفع موانع قرار گیرد. سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهرانبا بیان اینکه مشکلات پیچیده ای در واحدهای تولیدی نداریم گفت: یکسری مسائل نیاز به هماهنگی بین دستگاه ها داشت که با همه مدیران اجرایی بخش بزرگی از مسائل حل شد.

آذرپناه ابراز امیدواری کرد، مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی در بازدید های مسئولان مورد رسیدگی قرار گیرد تا شاهد ارتقای تولید و بهبود فضای کسب و کار شویم. وی با بیان اینکه در یک سال گذشته، میزان ۱۰۵ درصد تعهد کشوری شغل در استان تهران محقق شده است، گفت: ۱۵۷ هزار نفر شاغل شدند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران تاکید کرد: استان تهران در سه شاخص کاهش نرخ بیکاری، افزایش اشتغال و مشارکت اقتصادی نسبت به میانگین کشوری ۲ برابر بالاتر بوده است.

همچنین مطالعه کنید:

بیمه شخص ثالث راننده محور تا پایان امسال اجرا خواهد شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی مجید مشعلچی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.