صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / با دیجی‌کالا «لبخند به خانه می‌رسد»
با دیجی‌کالا «لبخند به خانه می‌رسد»

با دیجی‌کالا «لبخند به خانه می‌رسد»

کسب و کار نیوز- دیجی‌کالا، بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران، از ۱۵ اسفند خود را با شعاری تازه به مخاطبانش معرفی می‌کند؛ شعاری که خبر از تغییرات جدیدی می‌دهد که این برند ملی در استراتژی‌های ارتباطی خود در پیش گرفته است. شعار تازه دیجی‌کالا یعنی «لبخند به خانه می‌رسد» بازتابی از هویت و مرام این برند است که در ۱۷ سال گذشته در صدد پیاده‌سازی آن بوده است. دیجی‌کالا در این سال‌ها صرفا در پی ایجاد فضای مناسب برای خرید آنلاین کاربرانش نبوده، بلکه تلاش کرده تا در هر جنبه از کسب‌وکار و در ارتباطاتش با مشتریان، رضایت خاطر بیشتری برای آنان فراهم کند؛ رضایت خاطری که خود را در لبخندی که بر لب مخاطبان می‌نشیند نمایان می‌کند، همان لبخندی که همیشه در لوگوی دیجی‌کالا نیز حضور داشته است.

به گزارش کسب و کار نیوز، دیجی‌کالا در این سال‌ها صرفا در پی ایجاد فضای مناسب برای خرید آنلاین کاربرانش نبوده، بلکه تلاش کرده تا در هر جنبه از کسب‌وکار و در ارتباطاتش با مشتریان، رضایت خاطر بیشتری برای آنان فراهم کند؛ رضایت خاطری که خود را در لبخندی که بر لب مخاطبان می‌نشیند نمایان می‌کند، همان لبخندی که همیشه در لوگوی دیجی‌کالا نیز حضور داشته است.

 

«لبخند به خانه می‌رسد» با توجه به جان و جوهره برند دیجی‌کالا و تغییرات تازه در استراتژی‌های آن انتخاب شده است. شعار دیجی‌کالا پیش از این «بررسی، انتخاب و خرید آنلاین» بود، اما این شعار تازه علاوه بر تاثیر گرم و خوشایندی که بر مخاطب می‌گذارد، هویت و داستان برند را به‌سادگی برای او روایت می‌کند. به نظر می‌رسد در ادامه مسیری که با انتخاب این شعار آغاز شده، باید منتظر تغییرات گسترده‌تری در استراتژی‌های ارتباطی دیجی‌کالا باشیم.

همچنین مطالعه کنید:

دریافت تنخواه از بانک مرکزی صفر شد/شکست رکورد سرمایه‌گذاری خارجی

به گزارش کسب و کار نیوز، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.