صفحه اصلی / سرخط خبرها / ۱۵۰ ولاگ از ۲۴ استان کشور به جشنواره فیلیمومدرسه رسید
۱۵۰ ولاگ از ۲۴ استان کشور به جشنواره فیلیمومدرسه رسید

تنها یک هفته برای «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه فرصت دارید

۱۵۰ ولاگ از ۲۴ استان کشور به جشنواره فیلیمومدرسه رسید

کسب و کار نیوز- تا امروز بیش از ۱۵۰ ولاگ از دانش‌آموزان پایه اول تا نهم از ۲۴ استان کشور برای دومین دوره «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه ارسال شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، میثم حیدری، مدیر اجرایی فیلیمومدرسه با بیان این خبر در خصوص تفاوت‌های این دوره از جشنواره نسبت به دور قبل گفت: یکی از اتفاقاتی که امسال قابل توجه بود، مشارکت و حضور پدر‌ و مادرها در ویدئوهای دانش‌آموزان است، به طوری که برخی دانش‌آموزان از پدر و مادر خود در نقش بازیگر مکمل استفاده کرده‌اند.

وی افزود: یکی دیگر از نکات قابل توجه خلاقیت و نوآوری‌ها در ساخت ولاگ‌ها بود، به عنوان مثال طراحی سناریو و صداگذاری روی برخی از انیمیشن‌های مطرح و بهره بردن از آن‌ها برای روایت یک روز درس خواندن از مواردی است که برخی دانش‌آموزان سراغ آن رفته‌اند.

شایان ذکر است دانش‌‎آموزان می‌توانند تا نیمه اسفند برای شرکت در دومین دوره از این جشنواره، از یک روز درس خواندن خود با فیلیمومدرسه در قالب اسکول ولاگ (ویدیو درس خواندن)، از خود فیلم گرفته و با انتشار آن در صفحه مربوط به مسابقه در آپارات به نشانی ( https://aparat.com/vlog1402 ) در این جشنواره شرکت کنند و برنده جوایز ویژه این رویداد شوند، بر این اساس ۵۰ میلیون تومان جایزه برای نفرات اول در نظر گرفته شده است.
اولین دوره جشنواره ولاگ سال گذشته برگزار و با استقبال دانش‌آموزان مواجه شد، در این دوره بیش از ۲۳۰ ولاگ توسط شرکت‌کنندگان ساخته و منتشر شد. این جشنواره که منطبق بر ذائقه رسانه‌ای دانش‌آموزان یعنی ویدیو‌های کوتاه طراحی شده، با هدف ترویج و تشویق بیشتر دانش‌آموزان به درس خواندن تا ۱۵ اسفند ادامه دارد.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.