صفحه اصلی / اسلایدر / خروج نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام تداوم یافت
خروج نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام تداوم یافت

خروج نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام تداوم یافت

کسب و کار نیوز- کارشناس بازار سرمایه گفت: در جریان معاملات ۲۴ بهمن بازار سرمایه ۲۰۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، اکبر ادهم کارشناس بازار سرمایه گفت: در جریان معاملات امروز ۲۴ بهمن بازار سرمایه شاخص کل بورس با کاهش بیش از هزار واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۹۰ هزار واحدی و شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از هزار واحدی در ارتفاع ۷۳۲ هزار و ۵۹۴ واحدی ایستاد.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز ۶۰۴ نماد در محدوده منفی و ۱۸۴ نماد در بازه مثبت به کار خود پایان دادند و ارزش معاملات خرد ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان ثبت شد؛ همچنین سرانه خرید حقیقی‌ها ۲۳ میلیون و سرانه فروش حقیقی‌ها ۱۶ میلیون تومان بود. ادهم در ادامه اظهار کرد: در جریان معاملات امروز ۲۰۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد و صندوق‌های با درآمد ثابت هم شاهد خروج نقدینگی بودند به طوری که ۲۴۳ میلیارد تومان هم نقدینگی حقیقی‌ها از این صندوق خارج شد.

این کارشناس بازار سرمایه بیان کرد: همچین امروز صنعت دارو با ۱۷ میلیارد تومان و بعد صنعت لاستیک با ۱۳ میلیارد تومان شاهد بیشترین میزان ورود نقدینگی بودند و بیشترین میزان خروج نقدینگی هم به صندوق‌های با درآمد ثابت اختصاص یافت. در نهایت هم در حوالی بازار خبر خاصی که جریان بازار را تحت تاثیر قرار دهد وجود نداشت.

همچنین مطالعه کنید:

شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند/ فرصت خطا نداریم

به گزارش کسب و کار نیوز ، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.