صفحه اصلی / اسلایدر / توزیع روزانه ۱۷ هزار تن میوه و صیفی در میادین
توزیع روزانه ۱۷ هزار تن میوه و صیفی در میادین

توزیع روزانه ۱۷ هزار تن میوه و صیفی در میادین

کسب و کار نیوز- رئیس اتحادیه بارفروشان از توزیع روزانه ۱۷ هزار تن میوه و صیفی در میادین خبر داد و گفت: با توجه به فراوانی عرضه، روزانه بخشی از این میزان در کف میدان می‌ماند‌.

به گزارش کسب و کار نیوز، اکبر یاوری از ثبات قیمت میوه و صیفی در بازار خبر داد و گفت: با توجه به فراوانی تولید، هیچ کمبودی در عرضه میوه، صیفی و فرنگی نداریم.

او از افزایش قیمت میوه های وارداتی خبر داد و گفت: با توجه به کاهش واردات و کمبود عرضه، قیمت موز و آناناس افزایش داشته به طوریکه نرخ هرکیلو موز به ۸۰ هزار تومان و هر کارتن آناناس به یک میلیون و ۳۰۰ تا یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسیده است.

یاوری نرخ کنونی هر کیلو سیب زرد را ۲۰ تا ۴۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: نرخ کنونی هرکیلو سیب قرمز ۱۷ تا ۳۵ هزار تومان، پرتقال شمال ۸ تا ۱۶ هزار تومان، پرتقال جنوب ۴۰ تا ۴۸ هزار تومان، نارنگی بندری ۶۰ تا ۶۵ هزار تومان، نارنگی تخم پاکستانی ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان، کیوی ۲۰ تا ۴۰ هزار تومان، خیار گلخانه ۲۷ تا ۳۰ هزار تومان و خیار رویال ۱۵ تا ۱۷ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان ادامه داد: با توجه به کاهش صادرات سیب درختی و پرتقال و مازاد تولید، بازار تعریفی ندارد. به گفته او، بنابر آمار ورودی روزانه میدان مرکزی ۱۷ هزار تن بار است، درحالیکه حداقل ۳ تا ۴ هزار تن از این میزان هر روز در کف میدان می ماند.

یاوری درباره آینده بازار میوه گفت: با توجه به فراوانی تولید و ازدیاد عرضه در برابر تقاضا پیش بینی می شود که نوسانی در بازار رخ ندهد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته

به گزارش کسب و کار نیوز ، صندوق بین المللی پول در گزارش  منطقه ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.