صفحه اصلی / اسلایدر / رشد ۴۲ درصدی ورود گردشگران خارجی به ایران/ بازدید ۵ میلیون خارجی از ایران در ۱۱ ماه
رشد ۴۲ درصدی ورود گردشگران خارجی به ایران/ بازدید ۵ میلیون خارجی از ایران در ۱۱ ماه

رشد ۴۲ درصدی ورود گردشگران خارجی به ایران/ بازدید ۵ میلیون خارجی از ایران در ۱۱ ماه

کسب و کار نیوز- سازمان جهانی گردشگری از رشد ۴۲ درصدی ورود گردشگران خارجی به ایران در ۱۱ ماهه ۲۰۲۳ خبر داد و اعلام کرد بیش از ۵ میلیون گردشگر خارجی در این دوره از ایران بازدید کرده اند.

به گزارش کسب و کار نیوز، سازمان جهانی گردشگری وابسته به سازمان ملل در گزارشی از رونق صنعت گردشگری در ایران طی سال ۲۰۲۳ خبر داده است. بر اساس آمار این نهاد بین‌المللی ورود گردشگران خارجی به ایران طی ماه‌های ژانویه تا نوامبر سال ۲۰۲۳ با رشد ۴۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده است.

در ۱۱ ‌ماهه نخست سال ۲۰۲۲ بالغ بر ۳ میلیون و ۷۴۰ هزار گردشگر خارجی از ایران دیدن کرده بودند اما در مدت مشابه ۲۰۲۳ جمعیت گردشگران خارجی که به ایران سفر کردند به ۵ میلیون و ۳۲۰ هزار نفر افزایش یافته است.

رشد ۴۲ درصدی ورود گردشگران خارجی به ایران از ابتدای ۲۰۲۳ در حالی است که طی سال قبل از آن نیز صنعت گردشگری ایران پس از شیوع کرونا احیا شده و رشد بیش از ۴ برابری ورود گردشگران به ایران را تجربه کرده بود.

در سال ۲۰۲۱ تنها ۸۸۰ هزار گردشگر خارجی به ایران سفر کرده بودند که این رقم در سال ۲۰۲۲ به ۴ میلیون و ۱۱۰ هزار نفر افزایش یافته بود.

همچنین مطالعه کنید:

خرید گوشت مرغ بدون هیچ محدودیتی ادامه دارد/ تامین نهاده‌های مورد نیاز مرغداران

به گزارش کسب و کار نیوز ، حسین شیرزاد افزود: در حال حاضر شرکت پشتیبانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.