صفحه اصلی / فرهنگی / تجسمی / وعده وزیر فرهنگ برای حمایت از فعالان مد و لباس
وعده وزیر فرهنگ برای حمایت از فعالان مد و لباس

وعده وزیر فرهنگ برای حمایت از فعالان مد و لباس

کسب و کار نیوز- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ارائه "تسهیلات" و "تبلیغات شهری" به فعالان عرصه مد و لباس و افراد گمنام در این حوزه خبر داد. به گزارش تسنیم، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برگزاری جشنواره مد و لباس فجر در جمع خبرنگاران از ارائه حمایت‌های دولتی ویژه فعالان عرصه مد و لباس خبر داد. اسماعیلی با اشاره به ایجاد ارتباط میان فعالان عرصه پوشاک اظهار داشت: مهمترین ایده‌ای که در این جشنواره دنبال می‌کردیم ایجاد ارتباط بین طراحان گمنام و صنعت پوشاک بود که در ایام جشنواره اتفاقات خوبی رخ داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مردمی بودن جشنواره مد و لباس فجر، تصریح کرد: همه فعالان عرصه پوشاک از جمله طراحان، تولیدکنندگان و فعالان حوزه صنعت می‌توانند نقشی را برای جامعه هدف ایجاد کنند و این پل ارتباطی از دیگر ویژگی‌های این دوره از جشنواره است.

وزیر ارشاد خاطرنشان کرد: انتظار ما بسیار بیشتر از چیزی است که امروز شاهد آن هستیم و همچنان با نقطه هدف خود فاصله بسیاری داریم. اسماعیلی از حمایت دولت از حوزه مد و لباس خبر داد و گفت: لازم این همه حضور داشته باشند تا یک زنجیره برای پیشرفت در حوزه مد و لباس را تشکیل دهیم.

وزیر فرهنگ با اشاره به کمک‌های شهرداری تهران در حمایت از این حوزه اظهار داشت: در حال حاضر امکانات تبلیغات شهری در اختیار بسیاری از افراد گمنام عرصه مد و لباس قرار گرفته است. او همچنین درباره سکوهای عرضه محصولات حوزه پوشاک خاطرنشان کرد: هدف ما این است که با کم کردن فاصله‌ها، نظام عرضه مستقیم کالاهای متناسب با خانواده ایرانی را به صورت آسان و ارزان در دسترس قرار دهیم. وزیر ارشاد همچنین از ارائه تسهیلات به فعالان مد و لباس یاد کرد و گفت: حمایت از فعالان حوزه پوشاک با ارائه تسهیلات ارزان قیمت از جمله حمایت‌های دولتی است تا فعالان این حوزه بتوانند زودتر وارد چرخه تولید انبوه شوند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته

به گزارش کسب و کار نیوز ، صندوق بین المللی پول در گزارش  منطقه ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.