سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / دهقانی فیروزآبادی: ۳ هزار ردیف استخدامی برای نخبگان در نظر گرفته شد
دهقانی فیروزآبادی: ۳ هزار ردیف استخدامی برای نخبگان در نظر گرفته شد

دهقانی فیروزآبادی: ۳ هزار ردیف استخدامی برای نخبگان در نظر گرفته شد

کسب و کار نیوز- معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور گفت: مجوز ۳ هزار ردیف استخدامی برای دستگاه‌های اجرایی کشور اخذ و در سامانه درگاه آشنایی با نخبگان و آینده سازان (دانا) اعلام شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجوز ۳ هزار ردیف استخدامی برای دستگاه‌های اجرایی کشور اخذ و از روز شنبه ۳۰ بهمن ماه در سامانه دانا اعلام شده است و تاکنون ۹ هزار و ۸۰۰ نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند.

وی اضافه کرد: تا امروز از این آمار ۳ هزار و ۵۰۰ نفر واجد شرایط اولیه هستند که بررسی شده و به زودی برای جایابی در دستگاه ها اعلام می‌شود.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در ادامه از توافقات انجام شده با سازمان امور اداری و استخدامی خبر داد و تصریح کرد: جوانان استخدام شده که علاقه‌مند به تأثیرگذاری باشند، فوق‌العاده‌ای تحت عنوان “اثربخشی” در حقوق آنها در نظر گرفته می‌شود که با توجه به اثربخشی در سازمان، به آنها پرداخت خواهد شد تا جوانانی که جذب کار می‌شوند با انگیزه بیشتری به فعالیت بپردازند.

همچنین مطالعه کنید:

انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی

به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.