صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / تغییر بسته‌بندی “دیجی‌کالا”/بسته‌بندی سفارش‌های “دیجی‌کالا” از اسفندماه تغییر می‌کند
تغییر بسته‌بندی “دیجی‌کالا”/بسته‌بندی سفارش‌های “دیجی‌کالا” از اسفندماه تغییر می‌کند

تغییر بسته‌بندی “دیجی‌کالا”/بسته‌بندی سفارش‌های “دیجی‌کالا” از اسفندماه تغییر می‌کند

کسب و کار نیوز- اختتامیه نخستین دوره مسابقه دیجی‌کالا پرایز توسط این مارکت‌پلیس و با همکاری «بسته‌ها» تنها رویداد بین‌المللی دیزاین بسته‌بندی ایران، هفته گذشته برگزار و طرح جدید بسته‌بندی‌های این فروشگاه اینترنتی مشخص شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، اختتامیه نخستین دوره مسابقه دیجی‌کالا پرایز توسط این مارکت‌پلیس و با همکاری «بسته‌ها» تنها رویداد بین‌المللی دیزاین بسته‌بندی ایران، هفته گذشته برگزار و طرح جدید بسته‌بندی‌های این فروشگاه اینترنتی مشخص شد.

این مسابقه با موضوع «خلق راه‌حل‌های نوآورانه دیزاین بسته‌بندی‌های دیجی‌کالا، بـرای ایجاد ارتباط حسی با مخاطبان» از خرداد ۱۴۰۲ آغاز شد و ۱۸۳ اثر از ۷۸ طراح در آن شرکت کردند. داوران این مسابقه که از کشورهای روسیه، امارات عربی متحده، هلند و ایران بودند در نهایت طرحی از محمدرضا پارسا و علی حبیب‌الهی را با نام «ایران» به عنوان رتبه اول طراحی بسته‌بندی دیجی‌کالا اعلام کردند.

طرح «ایران»؛ رتبه اول و برنده جایزه طلا         

 

حانیه ادهم و امیرحسین کشاورز با بسته‌بندی انیمیشن‌باکس و محمدسعید حسینی و محسن کوفیانی با بسته‌بندی DigiBag، رتبه‌های بعدی این مسابقه و جایزه نقره و برنز را به دست آوردند و آزاده یافتیان برای بسته‌بندی آکاردئونی هم به عنوان منتخب بسته‌ها معرفی شد.

طرح «انیمیشن‌باکس»؛ رتبه دوم و برنده جایزه نقره

طرح «DigiBag»؛ رتبه سوم و برنده جایزه برنز

 

علاوه بر جایزه ۵۰ تا ۱۰ میلیون تومانی که به رتبه اول تا سوم مسابقه تعلق گرفت، طرح برنده توسط دیجی‌کالا خریداری شد و قرار است در بعضی کمپین‌های آینده این فروشگاه آنلاین برای بسته‌بندی سفارش‌های مشتریان استفاده شود. نخستین جعبه‌ها با طرح بسته‌بندی «ایران» در بازه اسفند ماه به دست مشتریان دیجی‌کالا خواهد رسید.

خلاقیت بی‌حد و مرز، میزان کنجکاوی شرکت‌کننده در مورد کاربران هدف، نیاز کاربران و همینطور کسب‌وکار دیجی‌کالا مهمترین ویژگی‌هایی بود که در طرح‌های ارسال شده به این مسابقه مورد بررسی قرار گرفت. برای اطلاع دوره‌های بعدی دیجی‌کالا پرایز و یا بازدید از آثار برگزیده به این صفحه مراجعه کنید.

همچنین مطالعه کنید:

شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند/ فرصت خطا نداریم

به گزارش کسب و کار نیوز ، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.