صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / تعداد کاربرانی که از اتصال متقابل پیام‌رسان‌ها استفاده می‌کنند از ۲ میلیون عبور کرد
تعداد کاربرانی که از اتصال متقابل پیام‌رسان‌ها استفاده می‌کنند از ۲ میلیون عبور کرد

تعداد کاربرانی که از اتصال متقابل پیام‌رسان‌ها استفاده می‌کنند از ۲ میلیون عبور کرد

کسب و کار نیوز- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بیش از ۲ میلیون از کاربران پیام‌رسان‌های ایرانی از قابلیت اتصال متقابل استفاده می‌کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز، «عیسی زارع‌پور» با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایرانی گفت: هشت ماه پیش بود که پیام‌رسان‌های بومی به قابلیت اتصال متقابل مجهز شدند که به‌تازگی قرار است در اتحادیه اروپا برای سکوهای بزرگ بین‌المللی اجباری شود.

وی افزود: تعداد کاربرانی که از این قابلیت در پیام‌رسان‌های ایتا، بله، آی گپ و گپ استفاده می‌کنند از مرز ۲ میلیون نفر فراتر رفته است. برای استفاده از این قابلیت (فعال‌سازی قابلیت اتصال متقابل یا اینتر کانکشن در پیام‌رسان‌های ایرانی) پس از به‌روزرسانی پیام‌رسان خود به آخرین نسخه، وارد حساب کاربری خود شوید. سپس از بخش تنظیمات پیام‌رسان وارد بخش امنیت و حریم خصوصی شده و گزینه ارتباط با سایر پیام‌رسان‌های ایرانی را فعال کنید.

با این اقدام قابلیت «اتصال متقابل» فعال می‌شود و می‌توانید در لیست مخاطبین خود که همین امکان را در پیام‌رسان خود فعال کرده باشند، علاوه بر تبادل پیام متنی، انواع فایل‌ها را نیز رد و بدل کنید.

برای استفاده از این قابلیت، با جستجوی نام مخاطب موردنظر و کلیک روی «آیکن بی‌نهایت» می‌توانید ببینید مخاطبین شما عضو کدام یک از پیام‌رسان‌های بومی هستند؛ سپس از بین پیام‌رسان‌های مقصد، پیام‌رسان مد نظرتان را انتخاب کرده و پیام را ارسال کنید.

همچنین مطالعه کنید:

شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند/ فرصت خطا نداریم

به گزارش کسب و کار نیوز ، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.