صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / «ببین و بخر!»، جدیدترین تجربه خرید آنلاین از دیجی‌کالا
«ببین و بخر!»، جدیدترین تجربه خرید آنلاین از دیجی‌کالا

«ببین و بخر!»، جدیدترین تجربه خرید آنلاین از دیجی‌کالا

کسب و کار نیوز- دیجی‌کالا به تازگی از جدیدترین روش فروش آنلاین خود با نام «ببین و بخر!» رونمایی کرده است. روشی که از طریق آن کاربران می‌توانند با کمک ویدیوها و لایوهای منتشر شده در وب‌سایت دیجی‌کالا و تعامل با فروشندگان و کارشناسان، با آگاهی بیشتر کالای موردنظر خود را انتخاب کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز، دیجی‌کالا به تازگی از جدیدترین روش فروش آنلاین خود با نام «ببین و بخر رونمایی کرده است. روشی که از طریق آن کاربران می‌توانند با کمک ویدیوها و لایوهای منتشر شده در وب‌سایت دیجی‌کالا و تعامل با فروشندگان و کارشناسان، با آگاهی بیشتر کالای موردنظر خود را انتخاب کنند.

کاربران و خریداران دیجی‌کالا در بخش «ببین و بخر!»، که در بالاترین قسمت از صفحه اصلی وب‌سایت دیجی‌کالا قرار گرفته، به محتواهای ویدیویی و پخش زنده فروش کالا دسترسی دارند و می‌توانند تجربه‌ جدیدی از خرید را در بزرگترین ایکامرس (تجارت الکترونیک) خاورمیانه تجربه کنند. روشی که بر تِرندهای جهانی فروش از طریق محتواهای ویدیویی (Video Shopping) و فروش از طریق ارتباط زنده (Live Commerce) سوار شده و تعامل کاربران با فروشندگان و کارشناسان را افزایش می‌دهد. این بخش به کاربران این امکان را می‌دهد تا قبل از خرید، اطمینان بیشتری از انتخاب خود به دست بیاورند.

یکی از اصلی‌ترین دلایل ترند شدن جهانی این دو روش فروش، علاقه‌ کاربران نسل Z به محتواهای ویدیویی و ارتباط و تعامل بیشتر در فضاهای مجازی است و توسعه‌ این امکانات و خلق تجربه‌های خرید این‌چنینی می‌تواند ارتباط بین کاربران نسل Z و برند دیجی‌کالا را قوی‌تر کند.

علاوه بر کاربران و خریداران، برندها و فروشندگان همکار با دیجی‌کالا نیز می‌توانند از این روش جدید فروش بهره‌مند شوند و کمپین‌های معرفی و فروش کالاهای خود را با کمک ویدیوها و لایوهای منتشر شده در بخش «ببین و بخر!» به کاربران ارائه دهند و با استفاده از تعامل شکل گرفته در این بخش، ارتباط نزدیک‌تری با خریداران خود داشته باشند.

بخش «ببین و بخر!» از صفحه اصلی وب‌سایت دیجی‌کالا، به عنوان اولین قدم برای افزایش تعاملات و ارتباطات میان کاربران، فروشندگان و برندهای فعال در دیجی‌کالا شناخته می‌شود. در آینده‌ای بسیار نزدیک این تعاملات با رونمایی از امکانات جدید افزایش پیدا خواهد کرد، امکانات و ویژگی‌هایی که با هدف بهبود تجربه‌ خرید و فعالیت کاربران در دیجی‌کالا توسعه پیدا می‌کند.

«ببین و بخر!» توسط تیم مگنت، در راستای استراتژِی بازاریابی محتوایی دیجی‌کالا (Content Marketing)، توسعه یافته است. پلتفرم مگنت فعالیت رسمی خود را فروردین ۱۴۰۰ و به عنوان بخشی از اپلیکیشن دیجی‌کالا آغاز کرد و اکنون ردپای فعالیت‌های آن را در بخش‌های مختلفی از وب‌سایت و اپلیکیشن دیجی‌کالا می‌توان دید که بخش «ببین و بخر!» به عنوان اولین نشانه‌های این فعالیت‌ها شناخته می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته

به گزارش کسب و کار نیوز ، صندوق بین المللی پول در گزارش  منطقه ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.