صفحه اصلی / اسلایدر / تحویل ۲۰ هزار قطعه زمین در روستاهای کشور تا پایان سال
تحویل ۲۰ هزار قطعه زمین در روستاهای کشور تا پایان سال

تحویل ۲۰ هزار قطعه زمین در روستاهای کشور تا پایان سال

کسب و کار نیوز- وزیر راه وشهرسازی گفت: ۱۰ هزار قطعه زمین تا به امروز واگذار شده و تا پایان سال تعداد آن به ۲۰ هزار قطعه می رسد

به گزارش کسب و کار نیوز، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفت: با حضور رئیس جمهور شاهد بهره برداری بیش از ۷۱۰۰ واحد مسکونی در قالب مسکن حمایتی، بافت فرسوده و مسکن روستایی بودیم. به گفته وی عملیات آماده سازی و تحویل ۱۰ هزار قطعه زمین روستایی نیز آغاز شده است و ۱۰ هزار قطعه نیز سال آینده به مردم تحویل داده می‌شود که در مجموع به ۲۰ هزار قطعه زمین می‌رسد.

او می‌گوید: با توجه به تاکید رئیس‌جمهور در خصوص واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت امروز ۷۰۰ قطعه زمین تحویلی بابت طرح جوانی جمعیت با حضور رئیس‌جمهور تحویل مردم شد.

وزیر راه وشهرسازی همچنین از بازدید از طرح خط دوم ریلی قزوین به زنجان خبر داد و گفت: این محور از لحاظ باری و مسافری شاهد تردد‌های بسیار زیادی است بنابراین راه‌اندازی خط ریلی یکی از درخواست‌های مردم این منطقه بوده است؛ بنابراین امروز از محور قزوین – زنجان به طول ۱۸۰ کیلومتر بازدید کردیم و خوشبختانه بخش زیادی از این پروژه پیشرفت داشته و امیدواریم بتوانیم تا انتهای سال آینده این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

او گفت: همچنین امروز شا‌هد افتتاح و بهره برداری از ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه راهداری و روکش آسفالت و رفع نقاط حادثه خیز بوده‌ایم.

همچنین مطالعه کنید:

پرتاب ماهواره در هفته‌های آینده/ جهش صنعت فضایی ایران در دولت سیزدهم

به گزارش کسب و کار نیوز، «حسن سالاریه»، در نخستین همایش بین‌المللی باتری لیتیومی ضمن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.