صفحه اصلی / اسلایدر / مینا مهرنوش در دیدار با رهبر انقلاب: نگرش رهبر انقلاب به بانوان پیشرو و راهگشا است
مینا مهرنوش در دیدار با رهبر انقلاب: نگرش رهبر انقلاب به بانوان پیشرو و راهگشا است

مینا مهرنوش در دیدار با رهبر انقلاب: نگرش رهبر انقلاب به بانوان پیشرو و راهگشا است

کسب و کار نیوز- کارشناس اقتصاد و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران که در دیدار جمعی از بانوان با رهبر انقلاب اسلامی حضور یافت، گفت: نگاه رهبر انقلاب، طرز تفکر، بینش و نگرش ایشان به بانوان پیشرو است و برای خانم‌ها و همه مردم ایران راهگشا است.

به گزارش کسب و کار نیوز، «مینا مهرنوش» درباره دیدار جمعی از زنان و دختران با رهبر انقلاب که چهارشنبه – ششم دی – در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) انجام شد، در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: این دیدار بسیار عالی بود و متشکرم که رهبر معظم انقلاب این وقت را برای بانوان و زنان ایرانی گذاشتند؛ رهبر انقلاب هم از این دیدار احساس رضایت کردند و اعلام کردند سخنان بانوان اینقدر خوب بود که نکته‌ای برای گفتن نمی‌ماند.

مهرنوش ادامه داد: برای ما جالب بود که رهبر انقلاب، توجه ویژه به همه عرصه‌های مختلف از جمله حقوقی، فضای مجازی، هوش مصنوعی و پزشکی داشتند و نگاه، طرز تفکر، بینش و نگرش ایشان پیشرو است و برای خانم‌ها و همه مردم ایران راهگشا است.
این کارشناس اقتصاد یادآور شد: بانوان ایرانی در این دیدار با تمام وجود اعلام حضور کردند و نشان دادند در عرصه‌های مختلف شیرزنانی داریم که با همه سختی‌هایی که به خاطر جنسیت پیشِ رو دارند اما در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، حقوقی، قانونی و اقتصادی همراه و پای کار بودند.

وی ادامه داد: انسان افتخار می‌کند که چنین شیرزنانی در ایران زحمت می‌کشند و پیشرو هستند و در دیدار با رهبر انقلاب، هم درد و دل کردند و هم نکات و پیشنهادات خود را ارائه کردند که رهبر هم با راهنمایی و حمایت موجب شدند که زنان هر چه بیشتر پرچم ایران پر افتخار را در دنیا به اهتزاز درآورند.
مهرنوش تصریح کرد: برای زنان ایرانی به شدت محدودیت وجود دارد و توانایی بانوان در عرصه‌های مختلف مدیریتی به ویژه در دستگاه‌های دولتی و سازمان‌ها نادیده گرفته می‌شود. در برخی موارد هم آقایان کارهای اصلی را به خانم‌ها می‌سپارند و به جای اینکه نقش مدیریتی خود را انجام دهند، صرفا به امور سیاسی می‌پردازند.
وی تاکید کرد: بانوان شایستگی‌های بیشتری دارند که باید به کار گرفته شود؛ کما اینکه بانوان توانستند در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه‌های دانش‌بنیان و دانش محور بدرخشند. صبح چهارشنبه هزاران نفر از زنان و دختران، در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.