صفحه اصلی / اسلایدر / رشد ۳۳ درصدی ترانزیت در یک سال گذشته
رشد ۳۳ درصدی ترانزیت در یک سال گذشته

رشد ۳۳ درصدی ترانزیت در یک سال گذشته

کسب و کار نیوز- وزیر راه و شهرسازی گفت: با وجود تداوم تحریم‌ها، در یک سال گذشته شاهد رشد ۳۳درصدی ترانزیت و عبور کالا از کشور هستیم.

به گزارش کسب و کار نیوز، “مهرداد بذرباش” ادر آیین افتتاح هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته در محل شبستان مصلی امام خمینی تهران افزود: از روز نخست حضور در وزارت راه و شهرسازی شعار “مرز جای عبور و مرور کالا است نه توقف” را در همه مذاکرات نشست‌ها و برخوردهای خود مد نظر قرار دادیم.
وی بیان داشت: اگر می‌خواهیم به نقش کریدوری‌مان در منطقه برسیم، باید بتوانیم کارهای بزرگتر و متفاوت‌تر و پیگیری‌های اساسی‌تری انجام دهیم. بذرپاش خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم راه ابریشم که در اصل متعلق به ایران بوده است را احیا کنیم باید سرعتمان را افزایش داده و عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم.

همزمان با هفته حمل ونقل، هفتمین نمایشگاه حمل‌و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با شعار “حمل و نقل هوشمند، ترانزیت و توسعه اقتصادی” از ۲۷ تا ۲۹ آذرماه در شبستان مصلی تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه علاوه بر شرکت‌های حوزه حمل و نقل در همه شقوق از جمله هوایی، دریایی، جاده‌ای و ریلی، شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی حضور دارند.

همچنین مطالعه کنید:

۱.۸ میلیون سهامدار از طریق سجام سود دریافت کردند

به گزارش کسب و کار نیوز، جزییات واریز سود سهامداران در هفته اول تیرماه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.