صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / ارائه ۳۵۰ محصول بومی توسط شرکت‌های پارک‌های فاوا
ارائه ۳۵۰ محصول بومی توسط شرکت‌های پارک‌های فاوا

ارائه ۳۵۰ محصول بومی توسط شرکت‌های پارک‌های فاوا

کسب و کار نیوز- سرپرست پارک فاوا گفت: در ارزیابی‌های انجام شده، از ۵۰ شرکت حاضر در پارک‌های فاوا، بیش از ۳۵۰ محصول و خدمت ارائه می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، ششمین جلسه هیات امنای پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات امروز یکشنبه ۱۹ آذر به ریاست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان برنامه و بودجه و دیگر اعضا برگزار شد.

وزیر ارتباطات در این جلسه بعد از ارائه برنامه های توسعه پارک ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان های کشور، با اشاره به ماموریت محوله به این پارک، به مدیران پارک فاوا تاکید کرد: تا جایی که امکان دارد برای توسعه پارک در استان‌ها کمتر درگیر ساخت و سازهای جدید شوید و سعی شود با استفاده از ظرفیت موجود دستگاه ها مختلف در مدیریت نرم افزاری و ساختار این مجموعه برای تحقق اهداف پارک مشارکت کنید.

زارع پور درباره توسعه پردیس شهید فکوری مشهد نیز تصریح کرد: طوری برای توسعه این پردیس برنامه ریزی شود که این مرکز به عنوان مکانی برای استقرار شرکت های فناور این حوزه در مشهد شناخته شده و تمام شرکت ها در این پردیس تجمیع شوند. وزیر ارتباطات از سرپرست پارک فاوا خواست که به سرعت برنامه سال آینده این پارک تهیه و در جلسه بعدی هیات امنای برای تصویب ارائه شود.

همچنین در ابتدای این جلسه اکبر قنبرپور سرپرست پارک فاوا گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد و گفت: هم اکنون ۶۳ شرکت در تهران و ۱۷ شرکت نیز در پردیس مشهد مستقر هستند و ۷۰ درصد این شرکت ها نیز در دسته دانش بنیان‌ها قرار دارند. وی افزود: از ارزیابی‌های انجام شده از ۵۰ شرکت این مجموعه بیش از ۳۵۰ محصول و خدمت ارائه می شود.

همچنین مطالعه کنید:

بانک مرکزی: روند تورم و نقدینگی در دولت سیزدهم کاهشی شده است

به گزارش کسب و کار نیوز ، متخصصان حوزه اقتصادی به خوبی واقفند که حجم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.