صفحه اصلی / اسلایدر / بهره برداری از ۵۰ پروژه اقتصادی در مناطق آزاد تا پایان سال
بهره برداری از ۵۰ پروژه اقتصادی در مناطق آزاد تا پایان سال

بهره برداری از ۵۰ پروژه اقتصادی در مناطق آزاد تا پایان سال

کسب و کار نیوز- دبیر شورای عالی مناطق آزاد با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم بر استفاده از ظرفیت مناطق آزاد برای تحقق رشد اقتصادی کشور گفت: در این راستا ۴ پروژه عمرانی و سرمایه‌گذاری ۱۳۰۰ میلیارد تومانی در یکی از مناطق آزاد به بهره برداری رسید.

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الله عبدالملکی با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم بر استفاده از ظرفیت مناطق آزاد در رشد اقتصادی کشور گفت: اکنون بسیاری از پروژه ها در مناطق مختلف کشور  به مرحله بهره‌برداری رسیده است و در هفته‌های آتی اجرا خواهد شد.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور با اشاره به اینکه در همین راستا چهار پروژه در حوزه‌های انرژی و صنایع غذایی در منطقه آزاد ارس به بهره برداری رسید گفت: پروژه پست موبایل برق و خط انتقال ۱۳۲ کیلو ولت سایت صنایع سنگین با سرمایه گذاری ۱۲۰۰ میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد ارس و یک واحد تولیدی صنایع غذایی با سرمایه گذاری ۱۸۷۰ میلیارد ریالی و همچنین شرکتی با سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد با اشاره به اینکه ارزش این پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان در منطقه آزاد ارس است گفت: این پروژه‌ها گام بزرگی در راستای توسعه زیرساخت‌ها، افزایش تولید و صادرات  کشور است. وی گفت تا پایان سال ۵۰ پروژه دیگر در مناطق آزاد به بهره برداری خواهند رسید.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته

به گزارش کسب و کار نیوز ، صندوق بین المللی پول در گزارش  منطقه ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.