صفحه اصلی / اسلایدر / قرارگاه مسکن کارگری ایجاد می شود/ ترمیم مزد کارگران هنوز به نتیجه نرسیده است
قرارگاه مسکن کارگری ایجاد می شود/ ترمیم مزد کارگران هنوز به نتیجه نرسیده است

قرارگاه مسکن کارگری ایجاد می شود/ ترمیم مزد کارگران هنوز به نتیجه نرسیده است

کسب و کار نیوز- درحالی که جلسه شورای عالی کار همچنان ادامه دارد، گزارش از نتایج جلسه تا لحظه انتشار این خبر، حاکی از ایجاد قرارگاه مسکن کارگری و ادامه بررسی مسائل و مشکلات کارگران است.

به گزارش کسب و کار نیوز، جلسه شورای عالی کار با حضور شرکای اجتماعی برگزار شد و همچنان این جلسه ادامه دارد. مسکن کارگری، جزو اصلی ترین مباحث و دستور کارهای جلسه امروز بود. همچنین پیگیری مسائل و مشکلات بیمه ای، درمانی و تأمین اجتماعی، با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در دستور کار جلسه قرار داشت و موضوع سوم، بحث مزد منطقه ای بود که به پیشنهاد وزیر اقتصاد مطرح شده بود.

با توجه به اینکه ۷۰درصد حقوق کارگران صرف اجاره بها و هزینه های مسکن می شود، قرار بود در جلسه امروز موضوع مسکن کارگری در دستور کار بررسی قرار گیرد و در نهایت مقرر شد تا قرارگاه ملی و استانی مسکن کارگری تشکیل شود. 

اخبار رسیده از داخل جلسه شورای عالی کار حاکی هست که پیشنهاد مزد منطقه ای به دلیل عدم حضور پیشنهاد دهنده، یعنی وزیر اقتصاد، از دستور جلسه امروز خارج شد.

به گزارش تسنیم، پیش از این قرار بود بحث ترمیم مزدی هم در جلسه شورای عالی کار مطرح شود, اما علی رغم اینکه این موضوع در دستور کار جلسه امروز نبود، نمایندگان کارگران مباحث خود درباره ترمیم مزد را مطرح و به بحث ابلاغیه پاداش یک میلیون تومانی کارمندان اشاره کردند اما هنوز نتیجه ای در این زمینه حاصل نشده است و جلسه ادامه دارد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته

به گزارش کسب و کار نیوز ، صندوق بین المللی پول در گزارش  منطقه ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.