چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اسلایدر / افزایش ۱۵ درصدی مصرف بنزین در کشور/ نگرانی برای تأمین ‌بنزین و نفت و گاز ‌نداریم
افزایش ۱۵ درصدی مصرف بنزین در کشور/ نگرانی برای تأمین ‌بنزین و نفت و گاز ‌نداریم

افزایش ۱۵ درصدی مصرف بنزین در کشور/ نگرانی برای تأمین ‌بنزین و نفت و گاز ‌نداریم

کسب و کار نیوز- مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از افزایش میانگین مصرف بنزین ‌در کشور خبر داد و گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد مصرف بنزین امسال نسبت به سال قبل ۱۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش کسب و کار نیوز، جعفر سالاری‌نسب در بوشهر با بیان اینکه مصرف فرآورده‌های نفتی در کشور بالاست از مردم درخواست کرد در زمینه مصرف سوخت و انرژی از جمله نفت، گاز، بنزین، نفت و گاز مدیریت داشته باشند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بار دیگر با تاکید بر اینکه ‌”مصرف انرژی در ایران نسبت به دیگر نقاط جهان بسیار بالا‌ست”، افزود: استانداردهایی که در مصرف انرژی در جهان رعایت می‌شود، در برخی موارد در کشورمان ۳ تا ۴ برابر ‌بیشتر است.

‌وی در پاسخ به این ‌سئوال که آیا رکود مصرف بنزین که بعضا در خبرها اعلام می‌شود صحت دارد، تصریح کرد: ‌آمارها نشان می‌دهد امسال بیش از ۱۵ درصد نسبت به سال قبل در مصرف بنزین افزایش داشته‌ایم.‌‌

سالاری‌نسب با بیان ا‌ینکه برای تأمین سوخت فصل زمستان و نیروگاه‌ها تمهیدات لازم اندیشیده شده است، تاکید کرد: با تمهیدات اندیشیده شده  و با توجه به تولید خوب فرآورده‌های نفتی در کشور، هیچ نگرانی برای تأمین سوخت بنزین و نفت و گاز ‌نداریم.

وی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پاسخ به سئوال پیرامون تأمین سوخت بنزین برای تعطیلات نوروز نیز خاطرنشان کرد:  برای نوروز آینده هم در تأمین بنزین مشکلی نداریم.

همچنین مطالعه کنید:

انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی

به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.