صفحه اصلی / اسلایدر / جزئیات تازه از صورتهای مالی شرکتهای دولتی/ خاندوزی: ۱۲۳ شرکت دولتی از زیان‌دهی خارج شد
جزئیات تازه از صورتهای مالی شرکتهای دولتی/ خاندوزی: ۱۲۳ شرکت دولتی از زیان‌دهی خارج شد

جزئیات تازه از صورتهای مالی شرکتهای دولتی/ خاندوزی: ۱۲۳ شرکت دولتی از زیان‌دهی خارج شد

کسب و کار نیوز- وزیر اقتصاد با اشاره به انتشار صورت‌های مالی ۱۰۰۰ شرکت‌ دولتی، گفت: ۱۲۳ شرکت دولتی از زیان‌دهی خارج شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، سید احسان خاندوزی با اشاره به وعده دولت سیزدهم برای افزایش شفافیت شرکت‌های دولتی، اظهارداشت: امروز موفق شدیم اطلاعات ۱۰۰۰ شرکت دولتی را منتشر کنیم. وی افزود: در ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم میزان اطلاعات منتشر شده از شرکت‌های دولتی صفر بود و هیچ اطلاعات شفافی منتشر نمی‌شد اما سال اول فعالیت دولت سیزدهم اطلاعات ۳۰۰ شرکت و سال دوم ۱۰۰۰ شرکت منتشر شد و ما امیدواریم تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۲ حدود ۲ هزار شرکت دولتی را منتشر کنیم.

وزیر اقتصاد امکان نظارت عمومی و افزایش انضباط مالی و پاسخگویی شرکت‌های دولتی را از مزایای انتشار صورت‌های مالی عنوان کرد و گفت: با اقدامات نظارتی، در سال گذشته ۴۸ شرکت زیان‌ده دولتی به شرکت‌های سودده تبدیل شدند.

وی تصریح کرد: علاوه بر این در دو سال اخیر ۱۲۳ شرکت دولتی از زیان انباشته خارج و سودآور شدند؛ ۸۳ شرکت دولتی نسبت به سال‌های قبل سودده‌تر شدند و ۱۲۳ شرکت بیش از ۵۰ درصد افزاشی سودآوری داشتند. این نشان می‌دهد مدیریت شرکت‌های دولتی بهبود یافته است.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ /رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار حسین رحیمی در تشریح عملکرد یکساله پلیس امنیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.