صفحه اصلی / اسلایدر / مصرف گوشت به‌ اندازه ۶۰ درصد کاهش نیافته است!
مصرف گوشت به‌ اندازه ۶۰ درصد کاهش نیافته است!

مصرف گوشت به‌ اندازه ۶۰ درصد کاهش نیافته است!

کسب و کار نیوز- رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی تهران در واکنش به انتشار خبری مبنی بر کاهش ۶۰ درصدی مصرف گوشت قرمز در کشور از سوی برخی رسانه‌ها و کانال‌های خبری بیان کرد: مصرف گوشت پایین آمده؛ اما به‌ اندازه ۶۰ درصد کاهش نداشته است.

به گزارش کسب و کار نیوز، علی‌اصغر ملکی، رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی تهران در این رابطه گفت: معمولاً در مهرماه خرید گوشت ضعیف می‌شود؛ زیرا مدارس باز شده و هزینه‌ها بیشتر به سمت خرید برای مدارس مانند قلم، خودکار، دفتر و سایر لوازم مدرسه می‌رود.

وی ادامه داد: چنین شرایطی همیشه در مهرماه بر بازار گوشت حاکم می‌شود. ولی بعد از این موضوع، شرایط تغییر خواهد کرد؛ زیرا هوا خنک‌تر شده و مصرف پروتئین بالاتر می‌رود. ملکی همچنین با اشاره به توزیع گوشت تنظیم بازار به‌ عنوان یکی از عوامل کاهش فروش گوشت در بازار داخلی، توضیح داد: باتوجه‌ به اینکه در حال حاضر گوشت تنظیم بازاری هم وارد بازار شده، مردم بیشتر به خرید گوشت تنظیم بازاری تمایل دارند.

وی افزود: قیمت گوشت تنظیم بازار مناسب‌تر است و مردم باتوجه ‌به بودجه‌ای که دارند، تمایل دارند به این سمت حرکت کنند. در نتیجه بازار گوشت داخلی کمی کساد می‌شود. این مسئله ۳۰ تا ۳۵ درصد خرید گوشت را کاهش داده است.

همچنین مطالعه کنید:

ثبت موجودی طلا برای طلافروشان الزامی نیست

به گزارش کسب و کار نیوز، معاونت تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.