صفحه اصلی / اسلایدر / بازرسی‌های هوشمند از کارگاه‌های پرخطر کشور انجام می‌شود
بازرسی‌های هوشمند از کارگاه‌های پرخطر کشور انجام می‌شود

بازرسی‌های هوشمند از کارگاه‌های پرخطر کشور انجام می‌شود

کسب و کار نیوز- مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بازرسی‌های هوشمند از کارگاه‌های پرخطر، افزایش تعداد کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار تا سقف ۲۰درصد و اعمال ماده ۱۰۵ در کارگاه‌های پرخطر و حادثه آفرین از برنامه‌های محوری اداره بازرسی کار است.

به گزارش کسب و کار نیوز، در حاشیه برگزاری همایش ایمنی شرق کشور در شهرستان طبس، نشست تخصصی بازرسان کار استان خراسان‌جنوبی با حضور مدیرکل بازرسی کار و سرپرست مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

احمدرضا پرنده، مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست با تقدیر از برگزاری همایش ایمنی با محوریت معادن شهرستان، از زحمات بازرسان کار استان در انجام وظایف محوله با توجه به وسعت زیاد استان و پراکندگی واحدها به برخی از مشکلات موجود در حوزه بازرسی کار که خواسته به‌حق بازرسان کار است، اشاره و عنوان داشت: اداره‌کل بازرسی کار در راستای رفع مشکلات و موانع موجود تمام توان خود را به‌کار بسته و با پیگیری‌های انجام شده امید است درخصوص موارد مطروحه در جلسه و موارد مدنظر همکاران اداره‌کل بازرسی کار در ستاد وزارت شاهد ارتقای جایگاه واقعی بازرسان کار باشیم.

پرنده به نقش و اهمیت جایگاه بازرسی کار در پیشگیری از حوادث و حفظ و صیانت از کارگران شاغل در کشور اشاره کرد و بر لزوم تحقق کامل برنامه‌های تحولی ابلاغ‌شده تأکید نمود. وی انجام بازرسی‌های هوشمند از کارگاه‌های پرخطر، افزایش تعداد کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار تا سقف ۲۰درصد و اعمال ماده ۱۰۵در کارگاه‌های پرخطر وحادثه‌آفرین را به‌عنوان برنامه‌های محوری اداره بازرسی کار برشمرده و خواستار تلاش مضاعف بازرسان کار به‌منظور تأمین شرایط ایمن و ارتقای ایمنی در کارگاه‌های استان گردید.

همچنین مطالعه کنید:

ایران دهمین تولیدکننده بزرگ مواد معدنی دنیا است

به گزارش کسب و کار نیوز ، صمد حسن‌زاده، رئیس اتاق ایران در نشست نمایشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.