صفحه اصلی / اسلایدر / هزار میلیارد تومان برای تنظیم بازار برنج اختصاص یافت
هزار میلیارد تومان برای تنظیم بازار برنج اختصاص یافت

هزار میلیارد تومان برای تنظیم بازار برنج اختصاص یافت

کسب و کار نیوز- رییس انجمن واردکنندگان برنج ایران از اختصاص اعتبار هزار میلیارد تومانی برای سرمایه در گردش خرید و عرضه برنج ایرانی خبر داد و گفت: تلاش می‌شود علاوه بر کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت برای مصرف کننده از افت کیفیت آن نیز جلوگیری شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، بابک مومنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران در دیدار بااعضای هیات مدیره انجمن واردکنندگان برنج با تاکید بر ضرورت همکاری دوجانبه و نقش آفرینی انجمن ها و تشکل های مرتبط از کشاورزان اظهار داشت: توقعی که از انجمن واردکنندگان برنج داریم به حرکت درآوردن بازار برنج استان است. هیچ کس تجربه خوبی از قیمت دستوری ندارد، یک قیمت پایه تولید و یک هزینه تمام شده محصول داریم که باید قیمت نهایى هزینه هاى کشاورز را تامین کند.

وی افزود: بدون شک برنج با کیفیت ایرانی ظرفیت حضور در بازارهای جهانی خصوصا کشورهای حوزه خلیج فارس را دارد و انجمن واردکنندگان که به دنبال حمایت از کشاورز و تولیدکننده ایرانی هم هست می تواند در حوزه صادرات برنج نیز تاثیرگذار و نقش آفرین باشد.

هزار میلیارد تومان برای تنظیم بازار برنج اختصاص یافت

کریم اخوان رییس انجمن واردکنندگان برنج ایران نیز در این نشست که با هدف حمایت انجمن از کشاورزان و تولیدکنندگان ایرانی و خرید برنج با کیفیت شمال کشور برگزار شد، اظهار داشت:بخش قابل توجهی از اعضای انجمن از فعالان با سابقه در حوزه خرید برنج ایرانی هستند و هدف ما کمک به کشاورزان و حل مشکلات این حوزه است.

وی افزود: در همین راستا با اعتباری در حدود هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش به شکل مستمر و پیوسته خرید و عرضه سریع برنج ایرانی در دستور کار قرار می گیرد و تلاش می‌کنیم علاوه بر کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت برای مصرف کننده از انبارش، همچنین وارد آمدن آفت و آسیب به برنج با کیفیت شمال کشور جلوگیری کنیم.هدف ما این است که به تکلیف خودمان و شعارهای اصلی انجمن که کمک به تنظیم بازار و امنیت غذایی است عمل کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

هدفگذاری کاهش ۲۰ درصدی قاچاق کالا و ارز در سال جاری

به گزارش کسب و کار نیوز ، مسعود امرالهی افزود: ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.