صفحه اصلی / اسلایدر / اجرای ۵۱ همت پروژه در بنادر تجاری ایران
اجرای ۵۱ همت پروژه در بنادر تجاری ایران

اجرای ۵۱ همت پروژه در بنادر تجاری ایران

کسب و کار نیوز- معاون مهندسی و امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی از اجرای ۳۳۳ پروژه به ارزش ۵۱ هزار میلیارد تومان در بنادر تجاری کشور خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، علی فتحی یادآور شد: راهبری اجرای ۲۵۹ پروژه عمرانی به ارزش ۲۴ هزار میلیارد تومان؛ ساخت و بهره‌برداری از ۲ فروند شناور بازرسی کشتی‌های نفتی ساخت داخل در بندر نوشهر و ساخت و بهره‌برداری از ۵۱ دستگاه انواع خودرو آتش‌نشانی در بنادر کشور به ارزش تقریبی ۱۲ میلیون یورو از جمله اقدامات نیمه نخست امسال است.

وی ادامه داد: انجام مطالعات تدقیق رسوب‌گذاری بنادر کشور؛ تکمیل و آماده به کاری شبکه‌های پایش مشخصه‌های دریایی و ساحت و انتقال یک فروند شناور تجسس و نجات در داخل کشور برای بندر چابهار از دیگر برنامه های توسعه‌ای و تجهیز بنادر محسوب می‌شود.

وی از احداث موج‌شکن و دایک سنگی بندر گناوه، تکمیل موج‌شکن فاز اول بندر نخل ناخدا از محل منابع داخلی و احداث سیلوی ۱۵۰ تنی در بندر شهید رجایی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خبر داد و افزود: پیگیری ساخت و تأمین شناورهای تخصصی مورد نیاز سازمان به ارزش بیش از ۱۱۲ میلیون یورو؛ پیگیری ساخت و تحویل ۶ دستگاه لودینگ آرم و ۵۱ دستگاه انواع خودرو آتش‌نشانی و همچنین   تدوین الگوی مناسب خرید و ساخت تجهیزات مورد نیاز، از جمله دستاوردهای سازمان در بخش تجهیزات به شمار می‌آید.

همچنین مطالعه کنید:

۹۱.۳ درصد چک‌ها در اسفندماه وصول شد

به گزارش کسب و کار نیوز، تازه‌ترین آمار بانک مرکزی نشان می‌دهد در اسفندماه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.