صفحه اصلی / اسلایدر / کمبودی در عرضه گوشت تنظیم بازار نداریم
کمبودی در عرضه گوشت تنظیم بازار نداریم

کمبودی در عرضه گوشت تنظیم بازار نداریم

کسب و کار نیوز- قائم مقام وزیر جهاد گفت: روزانه ۲۵۰ تن گوشت گرم گوسفندی و گوساله با نرخ مصوب در حال توزیع است و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش کسب و کار نیوز، علیرضا پیمان پاک گفت: بنابر برنامه ریزی صورت گرفته روزانه ۲۵۰ تن گوشت گرم گوسفندی و گوساله در میادین میوه و تره بار، میدان بهمن و فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شود. همچنین در خرده فروشی در قالب طرح کاسبان امین طی روز‌های اخیر این اتفاق افتاده است. به گفته او، واردات گوشت قرمز تا رسیدن قیمت به تعادل واقعی ادامه می‌یابد. البته موضوع واردات در کنار برنامه اصلی وزارت جهاد به منظور تقویت تولید و کاهش قیمت گوشت داخل دنبال می‌شود.

پیمان پاک ادامه داد: هم اکنون توزیع گوشت وارداتی در استان تهران، قم، البرز و مشهد در حال انجام است و با توافق صورت گرفته با استاندار یزد از هفته بعد توزیع انجام می‌شود. همچنین در نظر داریم که استان اصفهان اضافه کنیم. هرچند رویکرد اصلی شهر تهران است چراکه با اشباع گوشت در این استان و مازاد در سایر استان ها، قیمت به تعادل می‌رسد.

قائم مقام وزیر جهاد افزود: هم اکنون واردات گوشت گوسفندی از کشور‌های استرالیا، رومانی، روسیه، ارمنستان، گرجستان، قزاقستان و کنیا و گوساله از برزیل، اروپای شرقی و روسیه در حال انجام است. او با بیان اینکه کمبودی در عرضه گوشت تنظیم بازار نداریم، گفت: روزانه ۱۵۰ تا ۱۷۰ تن گوشت گرم گوسفندی و مابقی گوساله توزیع می‌شود و گوشت‌های تنظیم بازار همیشه قابل دسترس است و هیچ کمبودی در توزیع وجود ندارد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته

به گزارش کسب و کار نیوز ، صندوق بین المللی پول در گزارش  منطقه ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.