صفحه اصلی / اسلایدر / ۴۲ میلیون سهامدار، ۵۱ هزار میلیارد تومان سود دریافت کردند
۴۲ میلیون سهامدار، ۵۱ هزار میلیارد تومان سود دریافت کردند

۴۲ میلیون سهامدار، ۵۱ هزار میلیارد تومان سود دریافت کردند

کسب و کار نیوز- در ۶ ماه ابتدایی سال جاری بیش از ۵۱ هزار میلیارد تومان سود از سوی سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از طریق اطلاعات سامانه سجام به حساب ۴۲ میلیون سهامدار واریز شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در خصوص جزییات واریز سود سهامداران در ۶ ماه نخست امسال حاکی از آن است که ۳۰۱ ناشر سود جاری و ۱۱۶ ناشر سود سنواتی ۴۲ میلیون ۲۷۳ هزار و ۷۷۳ سهامدار را که شامل  ۵۱ هزار و ۸۶۳ میلیارد تومان می شود را به حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کرده‌اند.

لازم به ذکر است در آخرین هفته شهریور ماه امسال، ۲ هزار و ۹۱۲ میلیارد و ۴۰۶ میلیون تومان سود جاری و سنواتی توسط سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از طریق اطلاعات سامانه سجام به حساب سهامداران واریز شد.

واریز سود جاری ۱۹ شرکت

این گزارش می‌افزاید: در هفته آخر شهریور ماه امسال، ۱۹ شرکت « گروه ‌مدیریت ‌سرمایه‌گذاری ‌امید، سرمایه‌گذاری ‌گروه‌ توسعه ‌ملی، شیر پاستوریزه ‌پگاه ‌گلپایگان، مجتمع ‌صنایع ‌لاستیک ‌یزد، تولیدی ‌شیشه ‌دارویی ‌رازی، بین‌المللی‌ ساروج‌ بوشهر، سرمایه‌گذاری ‌دانایان، نورد قطعات‌ فولادی، سرمایه‌گذاری ‌بوعلی، ماشین‌ سازی ‌اراک، گروه ‌توسعه ‌هنر، آلومینیم‌ ایران‌، نفت‌ پاسارگاد، معدنی‌ املاح‌، پارس‌ مینو، زر ماکارون، گلتاش، افرانت و ویتانا» سود جاری ۲ میلیون و ۱۸۷ هزار و ۶۴۵ سهامدار که شامل ۲ هزار و ۸۵۳ میلیارد و ۹۹۹ میلیون تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

 واریز سود سنواتی ۵ شرکت

همچنین در هفته پایانی شهریور ماه امسال، ۵ ناشر« سرمایه‌گذاری ‌صندوق‌ بازنشستگی ‌کارکنان‌ بانک‌ها، سرمایه‌گذاری ‌اعتلاء ‌البرز، اعتباری‌ملل و سینا دارو» سود جاری ۳۱ هزار و ۸۰۳ سهامدار که شامل ۵۸ میلیارد و ۴۰۷ میلیون تومان می‌شود توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز شد.

همچنین مطالعه کنید:

متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند

به گزارش کسب و کار نیوز ، اداره راه و شهرسازی استان تهران اخیرا با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.