صفحه اصلی / اسلایدر / امکان تولید لاستیک بیش از نیاز کشور وجود دارد
امکان تولید لاستیک بیش از نیاز کشور وجود دارد

امکان تولید لاستیک بیش از نیاز کشور وجود دارد

کسب و کار نیوز- رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک خودرو گفت: در کشور تولیدکنندگان توان تولید لاستیک را دارند و حتی می‌توانند بیش از نیاز کشور لاستیک تولید کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز، ال سارا رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک خودرو گفت: در حال حاضر تولیدکنندگان با شرایط کنونی تولید نمی‌کنند و توزیع لاستیک کاهش پیدا کرده است. البته در حال حاضر لاستیک در کشور تولید می شود و با فراهم شدن ارز مورد نیاز تولید لاستیک برطرف و مشکلات رفع می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک خودرو اظهار کرد: در حال حاضر صادرات به طور معکوس انجام می‌شود و تاثیر گذار بر تولید لاستیک نیست و واردات لاستیک آزاد و مشکلی در این زمینه نیست.

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک خودرو گفت: تولیدکنندگان کشور توان تولید لاستیک را دارند و حتی می‌توانند بیش از نیاز کشور لاستیک تولید کنند. او همچنین گفت: در حال حاضر در ۳ سایز لاستیک ۱۳،۱۴ ،۱۵ کمبود احساس می شود ،اگر در این ۳ سایز قیمت‌گذاری به عهده تولیدکننده قرار گیرد قطعا کمبود نداریم و توزیع لاستیک سرعت بیشتری خواهد گرفت.

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک خودرو، عرضه لاستیک کاهش پیدا کرده و مشکلات از طریق جلسات پی در پی در حال پیگیری است و با تدابیر دولت مشکلاتشان حل شود.

همچنین مطالعه کنید:

تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله

به گزارش کسب و کار نیوز ، طرز علی، معاون ارزی مرکز مبادله طلا و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.