سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اسلایدر / برای تامین برق در زمستان شرایط بهتری داریم
برای تامین برق در زمستان شرایط بهتری داریم

برای تامین برق در زمستان شرایط بهتری داریم

کسب و کار نیوز- مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران گفت: افزایش ذخیره سوختی نیروگاه‌ها در حال انجام است و برای تامین برق زمستان امسال شرایط بهتری داریم.

به گزارش کسب و کار نیوز، حبیب الله قراگوزلو مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران گفت: امسال تابستان خیلی گرم و سختی را پشت شر گذاشتیم و تا همین دو سه روز قبل هم بحث افزایش دمای هوا و افزایش مصرف را داشتیم. اما خوشبختانه امروز میتوانیم ادعا کنیم که از پیک تابستان عبور کردیم.

او در خصوص آمادگی برای تامین برق در زمستان گفت: خوشبختانه تدابیر خوبی اندیشیده شده و ذخیره سازی سوخت در نیروگاه‌ها انجام شده است. تا حد بسیار خوبی این امر به نتیجه رسیده و تقریبا تا اواخر اذر ماه فرصت داریم تا این امر را به نتیجه برسانیم. بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده این زمستان، شرایط بهتری داریم تا تامین برق در بخش خانگی و صنعتی به شکل پایدار تامین شود.

او با ارائه توضیحاتی در مورد قطعی‌های برق نقطه‌ای در تهران گفت: امسال در بخش خانگی با کمترین میزان خاموشی از تابستان عبور کردیم و به جز موارد محدودی که قطعی رخ داد و به سبب حوادث شبکه بوده، هیچ خاموشی برنامه ریزی شده در تهران نداشتیم.

این مقام مسئول با اشاره به تامین برق مترو تهران به ویژه مترو پرند گفت: از سال گذشته نشست‌هایی داشتیم و باید برای تامین برق مترو پرند، تقویتی را در یکی از پشت‌های انتقال آن منطقه انجام دهیم. در خصوص تامین مالی اتفاقات خوبی افتاده و تامین برق اولیه انجام شده است تا مترو بتواند خدمت‌رسانی داشته باشد. تا قبل از اوج بار سال آینده تقویت پست انجام می‌شود که برق مطمئن و پایداری برای مترو پرند تامین شود.

همچنین مطالعه کنید:

برای رفع موانع صادراتی/دانش‌بنیان‌های توانمند مستقر در پارک‌ها حمایت می‌شوند

به گزارش کسب و کار نیوز ، امیرحسین میرآبادی پس از امضای تفاهمنامه همکاری با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.