صفحه اصلی / سرخط خبرها / تحریم‌های فرهنگی یعنی ما راه‌مان را درست رفته‌ایم
تحریم‌های فرهنگی یعنی ما راه‌مان را درست رفته‌ایم

تحریم‌های فرهنگی یعنی ما راه‌مان را درست رفته‌ایم

کسب و کار نیوز- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تحریم‌ها اخیر در حوزه فرهنگ نشان از درستی مسیر و صحت راهی است که شروع کردیم و ادامه خواهیم داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدمهدی اسماعیلی در واکنش به تحریم برخی نهادهای فرهنگی کشور از جمله خود ایشان و سیدمحمد هاشمی قائم مقام وزیر فرهنگ، اظهار داشت: امروز موفقیت‌های فرهنگی جمهوری اسلامی به نقطه‌ای رسیده که دشمن از سلاح تحریم به صورت گسترده استفاده می‌کند.
وی افزود: یعنی اینجا آنقدر نوآوری و بالندگی شکل گرفته که حوزه طراحی‌های فرهنگی آنها را به مخاطره انداخته و تلاش می‌کنند مثلا با تحریم مقامات فرهنگی و شبکه‌های فرهنگی کشور، جلوی تاثیرگذاری را بگیرند. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این اقدام برای ما نشان دهنده درستی مسیر و صحت راهی است که شروع کردیم و ادامه خواهیم داد.
وزارت خارجه انگلیس به تازگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون وی را تحریم کرده است. طبق بیانیه اخیر وزارت خارجه انگلیس، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمد هاشمی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا زاکانی شهردار تهران و سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا از جمله کسانی هستند که به فهرست تحریم‌ها اضافه شده‌اند.

در بیانیه وزارت امور خارجه انگلیس با اشاره به سلسله تحریم‌های ضد ایرانی این کشور در حمایت از اغتشاشات، آمده است: بریتانیا بیش از ۳۵۰ مقام و نهاد ایرانی از جمله دادستان کل و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به طور کامل تحریم کرده است.

همچنین مطالعه کنید:

تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در حاشیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.