صفحه اصلی / اسلایدر / ۱۷۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن شهر‌های جدید در مراحل اجرایی
۱۷۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن شهر‌های جدید در مراحل اجرایی

۱۷۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن شهر‌های جدید در مراحل اجرایی

کسب و کار نیوز- جعفری گفت: بخشی از تعهد شرکت عمران شهر‌های جدید برای تولید مسکن در شهرک‌های جدیدالاحداث عملیاتی می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های جدید را تشریح کرد و گفت: در مجموع بالغ بر ۳۱۱ هزار نفر متقاضی مسکن در شهر‌های جدید ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۷۷ هزار نفر واجد شرایط شدند و ساخت مسکن برای آن‌ها در حال عملیاتی شدن است. معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در حال حاضر احداث مسکن برای ۱۵۰ هزار متقاضی بدون مشکل است و کار‌های آن‌ها آغاز شده و ۲۷ هزار واحد دیگر در برنامه برای عملیاتی شدن قرار دارد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید تصریح کرد: در تلاش هستیم تا تعهد خود را در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن عملیاتی کنیم. جعفری توضیح داد: برای اجرای مناسب طرح نهضت ملی مسکن تامین زمین با الحاق و همچنین تغییر کاربری‌های مجاز و تعریف شهرک‌های منفصل در حال پیگیری است.

وی تاکید کرد: بخشی از تعهد شرکت عمران شهر‌های جدید در خصوص طرح نهضت ملی مسکن در شهرک‌هایی که به زودی کار احداث آن‌ها آغاز خواهد شد، عملیاتی می‌شود. یادآور می‌شود، شرکت عمران شهر‌های جدید متعهد شده است تا در صورت معرفی به موقع متقاضیان و بررسی شرایط آن‌ها ۶۰۰ هزار واحد از ۴ میلیون واحد طرح نهضت ملی مسکن را احداث کند.

همچنین مطالعه کنید:

سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تأمین برق شهر تهران/ تهران خاموشی نخواهد داشت

به گزارش کسب و کار نیوز، “کامبیز ناظریان” هم‌زمان با برگزاری ششمین نشست بزرگ فصلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.