به گزارش کسب و کار نیوز، در این مجمع عمومی، گزارش عملکرد آیتول در سال ۱۴۰۱ و برنامههای آینده این شرکت به همراه گزارش حسابرسی کیان افق هیربد به سهامداران ارائه شد. میزان رشد و درآمد شرکت کیان افق هیربد به تفکیک کسب و کارها، رشد آمارهای فروش طی سالهای گذشته، معرفی پردرآمدترین سرویسها، پشتیبانی سرویسها و… از مهمترین آمارهایی بود که در مجمع عمومی سالیانه این مجموعه ارائه شد.
همچنین بر مبنای آمارهای ارائه شده در این جلسه، هلدینگ کیان افق هیربد تا پایان سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۱۰ نفر سرمایه انسانی را تحت پوشش قرار داده است که بر اساس پیشبینیهای صورت گرفته از رشد این بخش، این آمار به بیش از ۲۵۰ نفر در سال ۱۴۰۲خواهد رسید.
شرکت کیان افق هیربد فعالیت خود را با هدف پاسخگویی هوشمندانه به چالشهای خودرویی شهروندان، از بهمنماه ۱۳۹۷ آغاز کرد و آیتول و کاربیل در فروردینماه ۹۸ بهعنوان اولین محصولات این شرکت فعالیت خود را آغاز کردند. در ادامه سایر خدمات مورد نیاز مالکان خودرو، توسط برندهای زیرمجموعه کیان افق هیربد ارائه شد و امروز این شرکت با توسعه خدمات خود و شکلگیری شرکتهای دانش بنیان زیرمجموعه، به یک هلدینگ دانشبنیان در حوزه خدمات خودرویی تبدیل شده و پاسخگوی تمام دغدغههای خودرویی مالکان خودرو است.
گفتنی است این شرکت، از الگوهای اثبات شده بلوغ سازمانی در بهکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات پیروی میکند و مدیران این مجموعه با در نظر گرفتن وضعیت بازار داخل کشور، سعی در ارائه بهترین راهحلهای مبتنی بر فناوری به مشتریان دارند.