صفحه اصلی / اسلایدر / جزئیات افتتاح ۲۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید/مسکن مهر پرند به پایانِ راه رسید
جزئیات افتتاح ۲۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید/مسکن مهر پرند به پایانِ راه رسید

جزئیات افتتاح ۲۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید/مسکن مهر پرند به پایانِ راه رسید

کسب و کار نیوز- مدیرکل توسعه امور مسکن شرکت عمران شهرهای جدید ایران با تشریح جزئیات افتتاح واحد مسکونی در شهرهای جدید، گفت: مسکن مهر شهر جدید پرند به پایانِ راه رسید.

به گزارش کسب و کار نیوز، سیدمهدی میرجوادی با اشاره به برنامه‌های افتتاح و تحویل واحدهای مسکونی در شهرهای جدید کشور،  اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، ۲۰ هزار و ۲۴۸ واحد مسکن افتتاح می شود. وی افزود:‌ از این تعداد، ۱۹ هزار و ۲۲۱ واحد مسکن مهر و ۱۰۲۷ هم پروژه‌های نهضت ملی مسکن است. وی با بیان این‌که محور برنامه‌ریزی افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس است، تصریح کرد: این واحدها کاملاً نهایی و از آن بازدید شده است.

مدیرکل توسعه امور مسکن شرکت عمران شهرهای جدید ایران با یادآوری این‌که قرار بود این واحدها اسفندماه سال گذشته افتتاح شود که نواقصی داشت، ادامه داد: تمام نواقص پروژه‌ها رفع شده و ۱۰ هزار واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان می‌شود.

میرجوادی با تاکید بر این‌که افتتاح و تحویل واحدهای مسکونی همزمان انجام می شود، گفت: واحدهای آماده تحویل دارای زیرساخت‌های مربوطه از جمله آب، برق و … است. وی با اعلام این‌که در حال برنامه‌ریزی برای حضور رئیس‌جمهوری یا وزیر راه و شهرسازی جهت افتتاح واحدهای آماده شهر جدید پردیس هستیم، اضافه کرد:‌ در شهر پرند نیز پایان مسکن مهر را اعلام می‌کنیم؛ ۲۸۰۰ واحد باقیمانده مسکن مهر این شهر در هفته دولت افتتاح می‌شود. به این ترتیب هیچ مسکن مهر سه‌جانبه‌ای در این شهر باقی نمی‌ماند.

وی همچنین با اشاره به مترو پرند نیز تا پایان شهریور ماه امسال افتتاح می‌شود، گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء پیمانکار این پروژه است که با همراهی شرکت عمران در تامین منابع مالی، مترو پرند را به مرحله بهره‌برداری رسانده است.

وی با یادآور این‌که تست سرد مترو پرند انجام شده و تا پایان شهریور اتصال تهران به شهر جدید پرند عملیاتی می‌شود، اظهار کرد:‌با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی برنامه افتتاح پروژه‌های مسکن را یکماهه دیده‌ایم.

مدیرکل توسعه امور مسکن شرکت عمران شهرهای جدید ایران از افتتاح ۱۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید اندیشه خبر داد و افزود:‌ این پروژه‌های مشارکتی ساخته شده و به سیستم‌های به‌روز و هوشمند تجهیز شده‌اند.

میرجوادی با بیان این‌که در شهر جدید گلبهار مشکلات مربوط به تعاونی‌ها برطرف شده است،‌افزود: حدود ۱۵۰۰ واحد مسکن مهر این شهر در هفته دولت افتتاح می‌شود. ضمن این‌که محوطه‌سازی ۱۰۰۰ واحد دیگر نیز تا پایان شهریور به اتمام می‌رسد.

وی با بیان این‌که در شهر جدید هشتگرد ۱۴۰۲ واحد مسکونی در برنامه افتتاح قرار گرفته است،‌گفت:‌ پروژه‌های هسا این شهر به دلیل مباحث مربوط به قراردادها در برنامه افتتاح قرار ندارد. وی با اشاره به افتتاح واحدهای مسکن مهر سایر شهرهای جدید کشور گفت: مطابق برنامه در شهر بینالود ۵۹۰ واحد، سهند ۴۴۰ واحد، رامین ۳۹۶، ایوان‌کی ۳۳۰ واحد مسکن مهر تبدیلی (استفاده از وام نهضت ملی مسکن)، مجلسی ۲۱۲ واحد و در صدرا ۶۸ واحد مسکن مهر افتتاح می‌شود.

میرجوادی با یادآوری این‌‌که افتتاح واحدهای مسکن مهر شهرهای جدید با محوریت شهر جدید پردیس انجام می‌شود، بیان کرد:‌ واحدهای مسکن مهر گلبهار و بینالود همزمان با سفر رئیس‌جمهوری افتتاح می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احمد باهوش بیان کرد: یکی از ارکان اصلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.