صفحه اصلی / اسلایدر / بلیت قطار برای اربعین گران نمی‌شود/ قیمت بلیت اربعین کمتر از ۴٠٠ هزار تومان
بلیت قطار برای اربعین گران نمی‌شود/ قیمت بلیت اربعین کمتر از ۴٠٠ هزار تومان

بلیت قطار برای اربعین گران نمی‌شود/ قیمت بلیت اربعین کمتر از ۴٠٠ هزار تومان

کسب و کار نیوز- مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: قیمت بلیت قطار برای ایام اربعین افزایش نخواهد یافت و حتی در برخی از مسیرها زیر قیمت مصوب و رایگان است.

به گزارش کسب و کار نیوز، سیدمیعاد صالحی در نشست خبری سفرهای اربعین که امروز در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، گفت:  حوزه حمل و نقل ریلی در سال گذشته  اقدامات ویژه ای  برای اربعین  انجام  داد. به گفته او، بنا داریم بیش از ۶۰۰ هزار نفر صندلی را در مسیرهای منتهی به شلمچه ارائه دهیم.

او گفت: امسال بنا داریم حمل‌ونقل ریلی در مسیرهای تهران-کرمانشاه‌، مشهد-کرمانشاه، تهران-اهواز-خرمشهر، و خرمشهر شلمچه را در محضر زائران داشته باشیم. سال گذشته  مسیر مستقیم خرمشهر به شلمچه وجود نداشت، اما  امسال با توجه به تمهیدات، قرارگاه اربعین را زودتر در راه آهن تشکیل دادم که ماحصل آن سوزن بندی جدید از خرمشهر به شلمچه است و ریل باس ما زائران را حمل می کند.

او گفت:  هر سیر حدود ۲۰ دقیقه زمان می برد،  از خرمشهر هر ریل باس  ۴۰۰ نفر صندلی حدود ۴۰۰ نفر نشسته دارد. صالحی گفت: با مسیر ریلی جدید، ظرفیت ۲.۵ برابر خواهد شد. چه کسانی که از مشهد یا تهران به خرمشهر بیایند چه کسانی می توانند از ریل باس ما استفاده کنند در‌هر ساعت از شبانه‌روز به صورت رایگان خواهد بود.  او گفت: کانتینرهای خالی را به نقطه صفر مرزی  انتقال داده ایم تا عبور و مرور از شلمچه راحت تر صورت گیرد، ایستگاه های اهواز و خرمشهر را هم توسعه دادیم که خدمت رسانی ‌بهتری داشته باشیم.

او گفت: مسیر ترکیبی مشهد_  کرمانشاه برای کسانی که مرز خسروی را انتخاب می‌کنند برای سفر به عراق در نظر گرفته ایم. صالحی گفت: در ایام اربعین هیچگونه افزایش قیمت بلیت نسبت به سفرهای تابستان نخواهیم داشت و بلیت‌هایی که با کمتر از ۴۰۰ هزار تومان عرضه‌ می‌شود، با همان قیمت به زائران عرضه خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

سازمان مالیاتی موظف به ارسال درآمدهای اشخاص غیرتجاری به وزارت تعاون شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.