چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اسلایدر / استفاده از تمام ظرفیت نیروگاه‌ها برای تامین برق و جلوگیری از خاموشی
استفاده از تمام ظرفیت نیروگاه‌ها برای تامین برق و جلوگیری از خاموشی

استفاده از تمام ظرفیت نیروگاه‌ها برای تامین برق و جلوگیری از خاموشی

کسب و کار نیوز- مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نیروگاه طرشت گفت: امسال همه نیروگاه‌ها تمام توان و قدرت خود را به همراه برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، در جهت آسایش و جلوگیری از خاموشی، به کار گرفته‌اند.

به گزارش کسب و کار نیوز، «سید یحیی نوبخت» افزود: برق با کمترین قیمت و درعین‌حال پرهزینه‌ترین و ارزشمندترین انرژی به‌عنوان یک نیاز اساسی و اصلی است که نبود آن حتی به مدت بسیار کوتاه، زندگی را مختل می‌کند.

وی ادامه داد: مردم با رعایت الگوی مصرف و اقدام‌هایی مانند استفاده از وسایل پرمصرف در بازه زمانی خارج از پیک، خاموش‌کردن تنها یک لامپ نسبت به مصرف سال گذشته، استفاده از دمای آسایش سیستم‌های سرمایشی، سرویس درست و به‌موقع آن و خاموش‌کردن این سیستم‌ها زمان خروج از منزل به تداوم تولید این چرخه برای گذر موفق از پیک تابستان ۱۴۰۲ کمک شایانی می‌کنند.

مدیرعامل نیروگاه طرشت خاطرنشان کرد: به‌طورقطع این مهم بدون همدلی و همکاری مردم میسر نخواهد بودو به همین منظور جهت قدردانی از این همراهی، پاداش ۲۰ برابری توسط وزارت در نظر گرفته شده است. نوبخت گفت: ما و همه همکارانمان در نیروگاه‌ها در کنار همراهی هم‌وطنان تلاش می‌کنیم تا در انجام این وظیفه سربلند باشیم.

همچنین مطالعه کنید:

انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی

به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.