صفحه اصلی / اسلایدر / مجلس این هفته لایحه وزارت بازرگانی را به تصویب برساند
مجلس این هفته لایحه وزارت بازرگانی را به تصویب برساند

مجلس این هفته لایحه وزارت بازرگانی را به تصویب برساند

کسب و کار نیوز- معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره آخرین وضعیت تشکیل لایحه وزارت بازرگانی گفت: این لایحه چندین هفته است که در دستور کار مجلس قرار دارد و امید است هفته جاری با اولویت بررسی در صحن علنی به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی برسد.

به گزارش کسب و کار نیوز، «سید محمد حسینی» درباره آخرین وضعیت “لایحه تشکیل وزارت بازرگانی”، تصریح کرد: این لایحه در مجلس شورای اسلامی مقداری با تأخیر اعلام وصول شد و پس از اعلام وصول در کمیسیون اجتماعی مطرح و طی دو جلسه با ایجاد تغییراتی که دولت هم با آن موافق بود، به تصویب رسید.

مجلس این هفته لایحه وزارت بازرگانی را به تصویب برساند

وی در ادامه بیان کرد: این لایحه چندین هفته است که در دستور کار مجلس قرار دارد، امیدواریم هفته جاری در اولویت بررسی در صحن علنی قرار گرفته و به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی برسد.

نظر رئیس جمهور بر تصویب لایحه وزارت بازرگانی است

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطر نشان کرد: برخی نمایندگان نسبت به این لایحه تردیداتی مطرح کردند که دولت به سرعت اعلام کرد، تردیدی وجود ندارد. نظر رئیس جمهور بر این است که این لایحه نهایی و ابلاغ شود.

تکذیب شایعه جابه جایی در دولت

حسینی درباره شایعات اخیر مبنی بر ایجاد تغییرات و جابه جایی در کابینه دولت گفت: صحت ندارد و فعلا خبری نیست اگر تصمیمی گرفته شود بلافاصله اعلام و همه از آن مطلع خواهند شد گاهی رسانه ها به شایعات دامن می‌زنند.

همچنین مطالعه کنید:

شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند/ فرصت خطا نداریم

به گزارش کسب و کار نیوز ، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.