صفحه اصلی / اسلایدر / گرانفروشی بلیت هواپیما توسط سایت‌های مسدود شده!/نابسامانی حمل‌ونقل هوایی ادامه دارد
گرانفروشی بلیت هواپیما توسط سایت‌های مسدود شده!/نابسامانی حمل‌ونقل هوایی ادامه دارد

گرانفروشی بلیت هواپیما توسط سایت‌های مسدود شده!/نابسامانی حمل‌ونقل هوایی ادامه دارد

کسب و کار نیوز- درحالی سازمان هواپیمایی از انسداد ۱۹ سایت متخلف فروش بلیت هواپیما خبر داده بود که از این تعداد ۷ سایت همچنان مشغول گرانفروشی غیرقانونی بلیت پروازها هستند.

به گزارش کسب و کار نیوز، ۱۱ تیرماه امسال حسن خوشخو از انسداد ۱۳ سایت متخلف در فروش بلیت هواپیما خبر داده و گفته بود: بر این اساس، سایت‌هایی از جمله دیجی چارتر digicharter.ir، نیلی پرواز niliparvaz.ir، بیلیت‌ایر bilitair.com، وان‌بلیت onebilit.ir، اسکای‌تیکت skyticket.ir، بیلیت‌کار bilitkar.ir، ۷۲۴ch.ir 724Ch، سایه سیر sayeseyr.com و sayeseyr.ir، ایران‌چارتر irancharter.ir، چارتر۷۲۴ (charter.724)، ایست‌تراول isttravel.ir و اکسین۲۴ oxin24.ir به‌عنوان سایت‌های غیرمجاز شناخته و مسدود شدند.

چند ساعت بعد روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری لیست سایت‌‌های مسدود شده را به‌روز رسانی کرد و از انسداد ۱۹ سایت خبر داد.

این در حالی است که بررسی‌های تسنیم نشان می‌دهد از ۱۹ سایت اعلام شده سازمان هواپیمایی کشوری، ۷ سایت همچنان به فروش بلیت پروازهای داخلی (با قیمت‌ بالاتر از نرخ‌های مصوب سازمان هواپیمایی) و خارجی مشغول هستند.

به گزارش تسنیم، belitkar.ir، oneflight.ir، ۷۲۴ch.ir، sayeseyre.ir، irancharter.ir، istbilit.ir، vipbilit.com هفت سایت مسدود شده‌ای هستند که همچنان به گرانفروشی بلیت هواپیما ادامه می‌‌دهند. در این وضعیت نابسامانی، سازمان هواپیمایی کشوری به‌دنبال رفع مشکل پرواز یک شرکت هواپیمایی بوده که اخیرا هواپیمای آن دچار نقص فنی شده است!

به‌عنوان نمونه سایت چارتر ۷۲۴ که خود را اولین سایت فروش بلیت چارتری هواپیما معرفی می‌کند بلیت سیستمی تهران-مشهد را با قیمت یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان به فروش می‌رساند. درحالی که قیمت مصوب این مسیر پروازی یک میلیون و ۳۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان است.

سازمان هواپیمایی کشوری ,

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته

به گزارش کسب و کار نیوز ، صندوق بین المللی پول در گزارش  منطقه ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.