صفحه اصلی / اسلایدر / آزادراه تهران شمال نماد خودباوری و توانایی ملت ایران است
آزادراه تهران شمال نماد خودباوری و توانایی ملت ایران است

آزادراه تهران شمال نماد خودباوری و توانایی ملت ایران است

کسب و کار نیوز- سید ابراهیم رئیسی در آئین بهره‌برداری از مسیر قطعه دوم آزادراه تهران شمال گفت: این طرح نماد اراده جدی مهندسان، مشاوران و کارگران ایرانی است. رئیس‌جمهور تاکید کرد: صرفه‌جویی در وقت و مال مردم و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای از مزایای استفاده از آزادراه تهران شمال است. وی با بیان این که «حوادث و تلفات جاده‌ای در کشور واقعا ناراحت‌کننده است» افزود: هم ما ناراحتیم و هم پلیس راهور. آمار نباید تا این میزان باشد.

به گزارش کسب و کار نیوز، رئیس‌جمهور با بیان این که «این طرح از آن دسته کارهای بسیار ارزشمندی است که برای مردم صرفه‌جویی‌های بسیاری به دنبال دارد» افزود: این طرح نماد آفتخارآفرینی برای کشور و ملت است، کار،‌ کار بزرگی است که انجام شده است.

وی با قدردانی از همه کسانی که در گذشته کارهایی انجام دادند و همکارانی که در این دوره با کمک بنیاد مستضعفان تلاش کردند  تاکید کرد: کار ادامه روند تکمیل آزادراه تهران شمال با همین همتی که تا امروز انجام شده، ادامه خواهد یافت و با همین دقت امروز نهایی خواهد شد. رئیس جمهور تاکید کرد: تمام طرح از جمله ابزار،‌ مهندسان و تکنولوژی کار ایرانی است که برای ما بسیار ارزش دارد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته

به گزارش کسب و کار نیوز ، صندوق بین المللی پول در گزارش  منطقه ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.