صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / فراخوان جذب ایده‌های خلاقانه در زمینه صنایع دستی
فراخوان جذب ایده‌های خلاقانه در زمینه صنایع دستی

فراخوان جذب ایده‌های خلاقانه در زمینه صنایع دستی

کسب و کار نیوز- ستاد فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، طی فراخوانی از تیم‌ها و شرکت‌های خلاق دعوت کرده است تا 31 خرداماه، ایده‌ها و طرح‌های نیازمند حمایت خود در زمینه صنایع دستی را ارائه دهند.

به گزارش کسب و کار نیوز، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، ستاد فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با حمایت از ایده‌ها و خلاقیت‌ها، به توسعه صنایع دستی کمک می‌کند.

«فراخوان ایده‌پردازی خلاقانه و نوآورانه در صنایع دستی» توسط خانه خلاق گردشگری و صنایع دستی استان تهران و با حمایت و مشارکت معاونت علمی منتشر شد تا اثرگذاری ایده‌ها و نوآوری‌های فعالان زیست‌بوم فناوری‌های نرم و فرهنگی در توسعه صنایع دستی افزایش یابد.

از مزایای حضور تیم‌های منتخب این فراخوان در خانه خلاق گردشگری و صنایع دستی استان تهران می‌توان به «استقرار رایگان آنها در خانه خلاق»، «استفاده رایگان از خدمات منتورینگ و مشاوره تا زمان حضور در خانه خلاق»، «کمک به تجاری‌سازی محصول و ایده‌های خلاق»، «استفاده از خدمات خانه خلاق نظیر اینترنت، سالن همایش، اتاق جلسات» و «فرصت حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی» اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای مشارکت در این فراخوان تا ۳۱ خرداماه ۱۴۰۲ فرصت دارند تا ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه خود را ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنند. تیم‌های برگزیده علاوه بر استقرار در خانه خلاق گردشگری و صنایع دستی استان تهران از حمایت‌های متنوعی برای تجاری‌سازی محصول و ثبت شرکت‌ خلاق نیز بهره‌مند خواهند شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.