صفحه اصلی / اجتماعی / شناسایی ۲ هزار واحد صنفی مشکوک به فروش اموال مسروقه
شناسایی ۲ هزار واحد صنفی مشکوک به فروش اموال مسروقه

شناسایی ۲ هزار واحد صنفی مشکوک به فروش اموال مسروقه

کسب و کار نیوز- فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی ۲ هزار واحد صنفی مشکوک به فروش اموال سرقتی خبر داد و گفت: باید چرخه سرقت بهم خورده و مجرمان احساس امنیت نداشته باشند. سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در آستانه اجرای طرح مقابله با خریداران اموال مسروقه در جمع خبرنگاران گفت: یکی از سوالاتی که مردم همواره در ذهن خود دارند این است که سرانجام اموال به سرقت رفته چه می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: برخی از اموال دست دوم در بازارهای متعدد به اسم استوک، بازارچه مری و کالای دست دوم فروخته می‌شود که به اطلاع مردم می‌رسانیم بخشی از این اموال سرقتی است. وی ادامه داد: پلیس با اشراف اطلاعاتی بر روی مجرمین و جرم شاهدیم که برخی از اموال سرقتی به خارج از کشور برده می‌شود.

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: پلیس باید توان بر هم زدن و قطع چرخه سرقت را داشته باشد. محمدیان گفت: بیش از ۲ هزار واحد صنفی شناسایی شده اند که این واحدهای صنفی از آن دسته‌ای هستند که باید مورد بازرسی قرار گرفته و کنترل روی آنها صورت گیرد.

وی افزود: یکی از ارکان مهم این چرخه خریداران اموال مسروقه هستند که به عمد و یا از روی ناآگاهی اقدام به خرید اموال سرقتی می‌کنند.

محمدیان بیان داشت: برای کنترل این موضوع باید واحدهای صنفی که نوع فعالیت‌هایشان خرید فروش اموال دست دوم است در سامانه‌ای این موضوع را به اطلاع پلیس برسانند.

وی افزود: بررسی این واحدهای صنفی و افراد شناسایی و گزینش شده در دستور اقدامات پلیس است. رئیس پلیس تهران بزرگ به سارقین هشدار داد دست از اعمال مجرمانه خودشان بردارند و بدانند که پلیس به سراغ آنها خواهد رفت.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.