صفحه اصلی / اسلایدر / تسهیلات مشاغل خانگی امسال به ۴ هزار میلیارد تومان افزایش می یابد
تسهیلات مشاغل خانگی امسال به ۴ هزار میلیارد تومان افزایش می یابد

تسهیلات مشاغل خانگی امسال به ۴ هزار میلیارد تومان افزایش می یابد

کسب و کار نیوز- معاون توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با مصوبه بانک مرکزی اعتبار تسهیلات مشاغل خانگی در سال جاری با افزایش 33 درصدی به 4 هزار میلیارد تومان می‌رسد.

به گزارش کسب و کار نیوز، محمود کریمی بیرانوند در ارتباط زنده با خبر شبانگاهی سیما اظهار داشت: اعتبار تسهیلات تکلیفی برای مشاغل خانگی که در سال گذشته ۳ هزار میلیارد تومان بود امسال در رایزنی بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با مصوبه بانک مرکزی این اعتبارات با افزایش ۳۳ درصدی به ۴ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

وی افزود: تسهیلات مشاغل خانگی تکلیفی بوده و به نرخ ۴ درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود. به گفته معاون توسعه اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، سقف تسهیلات فردی مشاغل خانگی ۱۵۰ میلیون تومان و برای مشاغل پشتیبان تا سقف ۱.۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش فارس، تسهیلات تکلیفی برای مشاغل خانگی در مناطق کمتر توسعه یافته و مرزی و عمدتاً روستایی با نرخ‌های ۴ درصد، ۶ درصد و ۱۰ درصد و تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

همچنین امسال قرار است صندوق‌های پیشرفت و عدالت در استان‌ها تشکیل شود که حداقل هزار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های استان اختصاص می‌یابد.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.