به گزارش کسب و کار نیوز، اسدالله قلیزاده با بیان اینکه مدارک و مستندات متقن از هزینه های جایگاهها ارائه میدهیم و آنالیزها انجام میشود تا رویکرد بر اساس این هزینهها شکل بگیرد و روش بودجهریزی منتفی شود، اظهار کرد: اقدامات مثبتی انجام شده ولی کافی نیست و همچنان توجیه ثابت بودن قیمت سوخت برای واقعی نشدن حق العمل وجود دارد و ما هر سال باید تلاش کنیم و با کش و قوس فراوان حق العمل مصوب شود که پیوسته با اعتراضات مالکان جایگاهها روبرو است.
وی افزود: تمام تلاش خود را باوجود مشکلات موجود انجام میدهیم تا خدمات مناسبی به مردم ارائه کنیم ولی کاهش توان مالی جایگاه یا زیاندهی ارتباط مستقیم با کیفیت خدمات دارد خصوصا اینکه جایگاههای سوخت با اجرای طرحهای مختلف روبرو میشوند و در بخش بنزین، بنزین سوپر، گازوئیل و سی ان جی موجب زیان بیشتر جایگاهها میشود.
به گفته رئیس صنف جایگاهداران کشور، همچنین بی عدالتی موجود در میزان حق العمل هر فراورده موجب مشکلات فراوان شده است و در تلاشیم این مشکلات را حل کنیم که امیدواریم امسال دولت به دغدغه های این صنف بیش از پیش توجه کند و حق العمل افزایش مناسبی در جهت واقعی سازی داشته باشد.