صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / وزیر ارتباطات خبر داد/تلاش برای حضور سکوها و تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات ایرانی در سوریه
وزیر ارتباطات خبر داد/تلاش برای حضور سکوها و تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات ایرانی در سوریه

وزیر ارتباطات خبر داد/تلاش برای حضور سکوها و تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات ایرانی در سوریه

کسب و کار نیوز- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در سفر به سوریه تلاش می‌کنیم زمینه حضور سکوها و تجهیزات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایرانی در جغرافیای این کشور فراهم شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، «عیسی زارع‌پور» با انتشار پستی در کانال پیام‌رسان «بله» نوشت: این پیام را از پایتخت کشور سوریه و در بستر سکوهای داخلی با شما هموطنان عزیز به اشتراک میگذارم.

وی افزود: صبح امروز من و تعدادی از اعضا کابینه به همراه ریاست جمهور با دعوت رسمی رییس جمهور سوریه عازم این کشور شدیم.

زارع پور تاکید کرد: این اولین بار در طول سیزده سال اخیر است که یک هیات از ایران در سطح رییس جمهور به این کشور سفر می‌کند.

وزیر ارتباطات ادامه داد: همانطور که میدانید زیرساخت‌های سوریه به علت درگیری‌های نظامی طولانی آسیب بسیاری دیده است و نیازهای بسیاری دارد اما متاسفانه کشور ما تا کنون نتوانسته از فرصت ایجاد شده در بخش‌های مختلف بازار این کشور بهره کافی را ببرد.

وی خاطرنشان کرد: در این سفر تلاش میکنیم انشالله زمینه حضور سکوهای ایرانی و تجهیزات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایرانی در جغرافیای این کشور فراهم شود. در طول مسیر شاهد استقبال گسترده مردم این کشور از هیات ایرانی بودیم که در نوع خود بسیار جالب توجه بود. یاد و خاطره همه شهدای جبهه مقاومت و مخصوصا حاج قاسم عزیز را گرامی میداریم.

همچنین مطالعه کنید:

ثبت بالاترین میزان تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، طبق آمار انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در مجموع یکسال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.