صفحه اصلی / اجتماعی / پرداخت مستمری ماهانه یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی به خانواده‌های دارای چندقلو
پرداخت مستمری ماهانه یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی به خانواده‌های دارای چندقلو

پرداخت مستمری ماهانه یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی به خانواده‌های دارای چندقلو

کسب و کار نیوز- مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و زنان سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که خانواده‌های دارای فرزند دوقلو در دهک درآمدی یک تا هفت و خانواده‌های دارای فرزندان سه قلو و بیشتر، بدون در نظر گرفتن دهک درآمدی می‌توانند تحت پوشش خدمات بهزیستی قرار گیرند.

به گزارش کسب و کار نیوز، نرجس اسعدی با اشاره به ارائه خدمات اجتماعی به خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو از سوی سازمان بهزیستی، اظهار کرد: در سال گذشته حدود ۱۴ هزار خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار گرفتند.

وی افزود: این سازمان پس از ابلاغ قانون جوانی جمعیت، نسبت به تحت پوشش قرار دادن کلیه خانواده‌های نیازمند دارای فرزند دو قلو و بیشتر پشت نوبت دریافت خدمات از این سازمان اقدام کرد، به طوریکه خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش خدمات سازمان، با احتساب ۱۴ هزار خانواده جدید، از ۲۴ هزار خانواده در سال ۱۴۰۰ به ۳۸ هزار خانواده در سال ۱۴۰۱ افزایش یافت.

مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و زنان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به شرایط ارائه خدمات به این خانواده‌ها اعلام کرد که خانواده‌های دارای فرزند دوقلو در دهک درآمدی یک تا هفت و خانواده‌های دارای فرزندان سه قلو و بیشتر، بدون در نظر گرفتن دهک درآمدی می‌توانند تحت پوشش خدمات سازمان قرار گیرند.

اسعدی درخصوص خدمات سازمان بهزیستی به خانواده‌های دارای فرزند دوقلو و بیشتر بیان کرد: ماهیانه به خانواده‌ها به طور میانگین، معادل یک میلیون و چهار صد هزار تومان مستمری پرداخت می‌شود و همچنین سهمیه شیر خشک به هر استان طبق تعرفه وزارت بهداشت تخصیص داده می‌شود.

وی این را هم گفت که در حال حاضر کلیه خانواده‌های واجد شرایط از تسهیلات اشتغال و کمک هزینه‌های درمانی، تغذیه و… نیز برخوردار می‌شوند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.