صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / زمان‌پور: فولاد اکسین در سال جاری یک سال طلایی پیشرو خواهد داشت
زمان‌پور: فولاد اکسین در سال جاری یک سال طلایی پیشرو خواهد داشت

زمان‌پور: فولاد اکسین در سال جاری یک سال طلایی پیشرو خواهد داشت

کسب و کار نیوز- مدیر عامل هلدینگ صبا انرژی با اشاره به مساعدت‌های انجام شده، توسط هلدینگ صباانرژی و صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد امسال یک سال طلایی برای شرکت فولاد اکسین خوزستان خواهد بود.

به گزارش کسب و کار نیوز، در نشست صمیمانه‌ عصر روز پنج شنبه (هفتم اردیبهشت ماه) با حضور دکتر نعمت اله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی، دکتر علیرضا زمان‌پور مدیر عامل هلدینگ صبا انرژی، دکتر علی محمدی مدیر عامل فولاد اکسین و مدیران و کارکنان شرکت فولاد اکسین در محل این شرکت برگزار شد.

بنابر گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری دکتر علیرضا زمان‌پور در این نشست، ضمن تشکر از حمایت‌های دکتر ترکی از هلدینگ صبا انرژی؛ راه اندازی هر دو پروژه احیا و فولادسازی در شرکت اکسین را ماحصل این حمایت‌ها خواند.

مدیر عامل هلدینگ صبا انرژی با اشاره به مساعدت‌های انجام شده، توسط هلدینگ صباانرژی و صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد امسال یک سال طلایی برای شرکت فولاد اکسین خوزستان خواهد بود.

در پایان مدیرعامل هلدینگ صباانرژی خاطرنشان کرد، انتظار می‌رود در سال جاری شرکت فولاد اکسین خوزستان به سود دو‌برابری نسبت به سال گذشته دست یابد.

گفتنی است شرکت فولاد اکسین خوزستان یکی از شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری است که فعالیت اصلی آن، تولید انواع ورقهای فولادی با عرض و قطرهای مختلف و انجام عملیات ذوب، ریخته‌گری، نورد و ورق سازی است.​

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.