صفحه اصلی / اسلایدر / تخلیه و بارگیری بیش از ۱۵ میلیون تن کالا در بنادر کشور طی فروردین ماه
تخلیه و بارگیری بیش از ۱۵ میلیون تن کالا در بنادر کشور طی فروردین ماه

تخلیه و بارگیری بیش از ۱۵ میلیون تن کالا در بنادر کشور طی فروردین ماه

کسب و کار نیوز- سازمان بنادر و دریانوری اعلام‌ کرد: میزان تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مالکیتی و حاکمیتی این سازمان در فروردین امسال، معادل ۱۵ میلیون و ۳۲۲ هزار و ۸۶۹ تن بود.

به گزارش کسب و کار نیوز، میزان تخلیه کالاهای نفتی طی فروردین ۱۴۰۲ در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی، معادل ۱ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۴۷۲ تن، میزان تخلیه کالاهای غیرنفتی معادل ۳ میلیون و ۸۷ هزار و ۶۰۲ تن و مجموع تخلیه کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۵ میلیون و ۲۴ هزار و ۷۴ تن بود.

بر پایه این گزارش میزان بارگیری کالاهای نفتی در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی نیز در فروردین ۱۴۰۲ معادل ۵ میلیون و ۱۳۶ هزار و ۵۷۰ تن، میزان بارگیری کالاهای غیرنفتی ۵ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۲۲۵ تن و مجموع بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۱۰ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۷۹۵ تن بوده است.

جمع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی تا پایان فروردین امسال، معادل ۷ میلیون و ۷۳ هزار و ۴۲ تن و جمع تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی ۸ میلیون و ۲۴۹ هزار و ۸۲۷ تن بوده؛ همچنین مجموع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در مدت مذکور معادل ۱۵ میلیون و ۳۲۲ هزار و ۸۶۹ تن بوده است.

تخلیه و بارگیری انجام گرفته در بخش عملیات کانتینری نیز تا پایان فروردین سال جاری، معادل ۱۲۰ هزار و ۴۶۴ TEU بوده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.