صفحه اصلی / اسلایدر / جوان سازی ناوگان هوایی در هفته آینده /هیچ یک از هواپیما‌های کشور فرسوده نیست
جوان سازی ناوگان هوایی در هفته آینده /هیچ یک از هواپیما‌های کشور فرسوده نیست

جوان سازی ناوگان هوایی در هفته آینده /هیچ یک از هواپیما‌های کشور فرسوده نیست

کسب و کار نیوز- سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: هیچ یک از ناوگان هوایی کشور فرسوده نیست و این اطمینان را به مردم می دهیم که با خیال راحت سفر کنند

به گزارش کسب و کار نیوز، جعفر یازرلو گفت: به هیچ عنوان هواپیمای فرسوده در ایران وجود ندارد و با توجه به سخت گیری های بسیار زیاد در حوزه ایمنی قطعات و انجام چک لیست های تخصصی به هیچ عنوان سازمان هواپیمایی اجازه پرواز به هواپیمایی که ایمنی آنها تایید نشده باشد را نمی دهد.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، به مردم این اطمینان را می دهیم که به هیچ عنوان هواپیماهای داخل کشور فرسوده نیستند و تمامی قطعات و موتور آنها تعمیر و اورهال سنگین شده اند بنابراین هیچ جای نگرانی در این بخش وجود ندارد.

او می گوید: متاسفانه در گذشته این تصور اشتباه در بین مردم و مسافران بخش هوایی ایجاد شده بود که هواپیماهای ایران فرسوده هستند در حالی که باید بگوییم سازمان هواپیمایی تا زمانی که اجازه و تأییدهایی ایکائو هواپیما نداشته باشند اجازه پرواز نمی دهد.

یازرلو گفت: در بسیاری از کشور‌های خارجی ناوگان هوایی آن‌ها استیجاری است که از طریق اجاره هواپیما ممکن است سن ناوگان هوایی خود را جوان نگه دارند در ایران هم تعداد و سن مورد نظر ناوگان هوایی مربوط به شرکت‌های هواپیمایی است و سازمان هواپیمایی نظارت کامل بر تمامی بخش‌ها دارد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی بیان کرد: در هفته آینده با ورود ناوگان هوایی جدید به کشور به طور قطع میانگین سن ناوگان هوایی که در حال حاضر ۲۶ سال است کاهش یافته و جوان تر خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.