صفحه اصلی / سرخط خبرها / نمایشگاه قرآنِ مشارکتی با کشورهای مختلف برگزار می‌کنیم
نمایشگاه قرآنِ مشارکتی با کشورهای مختلف برگزار می‌کنیم

نمایشگاه قرآنِ مشارکتی با کشورهای مختلف برگزار می‌کنیم

کسب و کار نیوز- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه نمایشگاه قرآن در استان‌ها همزمان در حال اجرا است، گفت:‌ کشورهای مختلف درخواست داشتند نمایشگاه قرآن را به صورت مشترک و مشارکتی برگزار کنیم که تقاضاها در حال بررسی است. محمدمهدی اسماعیلی درباره سی‌امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در تهران گفت: این رویداد که از ۱۲ فروردین در مصلای تهران آغاز شده بود، شامگاه جمعه (۲۵ فروردین ۱۴۰۲) به کار خود پایان داد و به یاری و لطف خدا به نقطه عطفی در تقویم رویدادهای فرهنگی قرآنی کشور تبدیل و در فضای عمومی ماه مبارک رمضان اتمسفر معنوی خوبی در جامعه ایجاد کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: نمایشگاه قرآن امسال با بیش از ۷۵هزار مترمربع مساحت داشت و نسبت به سال گذشته رشد چشم‌گیر در ابعاد مختلف کمی و کیفی ثبت شد. صدها هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند که طبق آمار رکورد جدید در بازدید در ادوار این رویداد ثبت شده است.

وی گفت: در این دوره برنامه‌های متنوعی برای گروه‌های سنی از جمله دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها، برای جوانان و بانوان برگزار شد، اجتماعات تخصصی تشکیل شد. کار بسیار بزرگی صورت گرفت که باید از همکاران در حوزه معاونت قرآن و عترت وزارتخانه و همچنین مردم عزیز و فعالان قرآنی که مشارکت فعال داشتند، تشکر کنم.

اسماعیلی گفت: حضور قوی و پررنگ مردم در نمایشگاه قرآن انگیزه‌های ما را در برنامه‌ریزی برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن دوره‌های بعدی را صدچنان کرده است. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: نمایشگاه قرآن در استان‌ها همزمان در حال اجرا است، کشورهای مختلفی درخواست داشتند به صورت مشارکتی نمایشگاه قرآن برگزار کنیم که در حال بررسی تقاضاها و پیشنهادات هستیم.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.