صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / با برگزاری نخستین رویداد ملی حمل‌ونقل هوشمند دانش‌بنیان/ توانمندی‌های فناورانه معرفی می‌شود
با برگزاری نخستین رویداد ملی حمل‌ونقل هوشمند دانش‌بنیان/ توانمندی‌های فناورانه معرفی می‌شود

با برگزاری نخستین رویداد ملی حمل‌ونقل هوشمند دانش‌بنیان/ توانمندی‌های فناورانه معرفی می‌شود

کسب و کار نیوز- 12 تا 15 اردیبهشت‌ماه سال 1402؛ دانشگاه صنعتی اصفهان میزبان نخستین دوره رویداد ملی حمل‌ونقل هوشمند دانش‌بنیان خواهد بود.

به گزارش کسب و کار نیوز، در این رویداد که با مشارکت ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود، شرکت‌ها و محققان در زمینه‌ی حمل و نقل، فناوری و دانش بنیان، محصولات و راهکارهای خود را به نمایش می‌گذارند.

وسایل نقلیه نوین و پاک (وسایل جانبی، زیرساخت و …)، محیط زیست،کاهش آلودگی و بالابردن بازده مصرف انرژی، سامانه های هوشمند مدیریت تردد و ایمنی، تولید تجهیزات ترافیکی و قطعات ناوگان و تجهیزات قطارشهری(مترو) از مهم‌ترین محورهای این رویداد محسوب می‌شود.

هدف اصلی این نمایشگاه، معرفی و ارائه‌ آخرین دستاوردهای فناورانه و دانش‌بنیان در زمینه حمل‌ونقل به منظور حل مشکلات ترافیک و آلودگی هوای شهرهای بزرگ است. این رویداد فرصتی مناسب برای دانشجویان، محققان و علاقه‌مندان به حوزه‌ حمل‌ونقل است تا با شرکت‌ها و محققان برجسته در این زمینه، ارتباط برقرار کنند و با آخرین تکنولوژی‌ها و راهکارهای دانش بنیان آشنا شوند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنند.

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.